Johannanystrom

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Johanna Nyström - 5 december 2011 15:11


Har städat, diskat, dammsugit, skurat och plockat till så nu har vi äntligen ett hem. 

Vilken lättnadd att allt är klart nu. Allt är på sin plats förutom gardiner som ska hängas upp i tv-rummet och en lampa i hallen och sovrummet sen är allt klart. Fyfan så skönt det känns. Har varit så stressad över hela flytten och att fixa till allt men nu är det över! :) 

Att vi tillslut fick oss nånstans att flytta går inte att beskriva känslan. Blev så glad när allt tillslut löste sig. Slippa oroa sig över att inte ha nånstans att bo eller om vi var tvugna flytta hem till våra föräldrar igen. 


Idag har jag hunnit vara flitig. Har varit till Bränna och lämnat massa papper, skickat brev, varit med Ida på soptippen med ett full lastat släp och kastat saker, hjälpt morfar vika tvätt och sen städat här hemma. Känner mig sjukt duktig och förtjänar nu en liten paus. Tänkte baka senare, cheesecake måste bara ta mig ork fara handla grädde men det får bli lite senare. Bullorna tror jag får vänta till nå i veckan. 

Av Johanna Nyström - 5 december 2011 10:25


Jag håller på bli tokig av att vara utan bil. Jag tar mig ingenstans och idag måste jag verkligen ha en för har en massa ärenden att göra idag som jag egentligen skulle ha gjort förra veckan men helt glömde bort. 

OJOJ! Försöker ta mig in till Bränna så jag kan låna bilen av mamma men det är ju inte de lättaste. 

Vägrar gå, har inte tänkt bli sjöblöt när de är sånt här skit väder. Slask & äckel. 


Överväger starkt att köpa en kombi fast jag sålde min gamla för att den var så stor och jag hellre ville ha en sedan. Men det kommer ju fan aldrig ut några och om det gör de är dom sjukt äckliga och halva bilen behöver bytas så snart blir det en ny kombi. Orkar inte vänta nå mer, har letat varje dag i några månader nu men det ger ju inget resultat. 


Nää det är sjukt jobbigt vara utan bil & ska aldrig mer sätta mig i den sitsen !!!!!!!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards