Johannanystrom

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Johanna Nyström - 12 december 2011 21:17


Direkt efter jobbet kom Helena och plockade upp mig och vi for och pickade upp Angelica och gasa mot Happis. Vi hann med ett stop i kalix på em sen ikea, jysk, elgiganten, rusta, Ö&B, ica maxi, frasses och ikea igen på 2 timmar. Tror de var allt?

Helt sjukt, vilket känns nu, är helt död. Men kul har vi haft. Och jag shoppa knappt nå. Två vita träkorgar och 4 mörklila små tallrikar, hårfärg och mat. 

Har kommit hem för en stund sen och ligger nu i soffan och försöker finna orken att plocka till lite här hemma. Har förresten hittat en bil, precis en sån jag väntat på i flera månader. Matte skulle ringa på den nu så jag hoppas den är kvar och att ingen hinner köpa den före mig. Den var i Umeå så vet fan inte hur jag ska hinna fara hämta den? Och få med mig nån? Jobbar ju imorgon till två så efter det isf. Fan, det kommer säkert skita sig totalt. Känner redan ur besviken jag kommer bli eller börjar bli redan nu. 

Ska iallafall kolla bussar nu, hade varit enkelt så man slipper fara med två bilar och köra hem ensam isf. 

Av Johanna Nyström - 12 december 2011 10:54


Sjukt söta :)


Av Johanna Nyström - 12 december 2011 10:23


I lördags när vi lånade tigro över natten. Hur söt får man bli? :)


 

Av Johanna Nyström - 12 december 2011 10:05


Fyfan så kallt det är idag. Hur orkar det ens? Och när vi nu inte är vana med kylan håller man ju på frysa ihjäl tills man blir mer van. Fast det är ju bra att det äntligen börjar vara lite kallare nu för då fryser ju isarna så man kan köra skoter! :) Vilket jag längtar ihjäl mig till. 

Om det är hyffsat bra väder till helgen ska jag gnälla på Matte att vi ska fara köra dit det går och grilla en korv och dricka varm choklad :) Haha! 


Måndag idag vilket jag tycker är sjukt skönt. Sitter hemma och väntar på att få fara jobba, 11.30-14 och dirr efter det blir det att fara till Happis med söta Helena om det inte hinner bli ändrade planer. 

Sen måste jag ta tag i lägenheten, börjar vara riktigt stökigt och orkade verkligen inte igår. Plocka till lite men det gjorde typ ingen skillnad. 


Sen måste jag bara få säga att jag är så otroligt glad för fina Linas skull. Och Adam såklart! :) 

Hon förtjänar verkligen att få vara lycklig och må bra. Det är hon värd. 

Det värmer inom mig när alla mina fina vänner har det bra & mår bra. Då mår jag bra! 

Fast vi inte umgås som förut nå mer, vilket är sjukt synd , så älskar jag dig och bryr mig om dig vilket jag tror du vet! :)

<3


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards