Johannanystrom

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Johanna Nyström - 8 december 2011 22:04


Torsdag börjar närma sig sitt slut och jag har jobbat lite idag, sen varit hos Pekka till och från hela kvällen och hjälpt mamma, Berit & Pekka att packa och flyttstäda lite. Sen nu ikväll har jag och Matte varit till Vännes och kört skoter för första gången i år. SJUKT kul var det =) Fick åka men även köra så nu är jag mer än nöjd. Nu är det bara vänta på den "riktiga" vintern/våren. Hur jag längtar. Sen har vi varit förbi en lill sväng till Jp och druckit thé. 


Fredag imorgon vilket jag inte hurrar för. Fyfan säger jag bara!

Har ingen aning vad som händer i helgen? Orkar inte ens fundera ut något för man blir liks alltid besviken. 

Men jag ställer väl in mig på att jag kommer ligga hemma själv för det mesta. Som dom senaste helgerna.

Tror förresten det är Nattöppet imorgon? Kanske, om man orkar & har lust far och ser på nån affär i brist på annat. Nu blir det iallafall soffläge ett tag innan vi ska göra natt. Jobb imorgon 11.30-14 .

Av Johanna Nyström - 8 december 2011 10:31


Min kärlek till dig är så stark. Bara tanken på hur mycket jag älskar dig gör ont, på ett bra sätt alltså! :)

Önskar det gick att beskriva hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig. 

Nu & föralltid <3


 

Av Johanna Nyström - 8 december 2011 09:31


Vaknar av alarmet och ser ut genom fönstret, det har kommit mer snö inatt =) Härligt!

Får hoppas att det fortsätter och bara matar ner mer snö. 


Ska snart börja göra mig klar för idag blir det jobb 11.30-14 . Inte så länge men det duger. Har ju haft så tur och jobbat hela förra veckan och halva den här veckan med nästan alla dagar full tid. 

Hade förresten en sjukt bra & trevlig gårkväll.

Var hundvakt åt Tigro, Annika kom över och vi lät Tigro & Lilly busa :) Senare for vi hämta Ida från praktiken och vi tre satt här hemma hos oss och surra för fullt. Sen blev det att se sista avsnittet av SoA med Matte. Alltid lika bra men synd att vi nu får vänta på 5:e säsongen, om det nu kommer en?

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards