Johannanystrom

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Johanna Nyström - 27 december 2011 22:48


Lite bilder från dopet :)


Ella Nike Sonja


                       

mys

Av Johanna Nyström - 27 december 2011 19:01


Dopet i jockfall var så himla mysigt. Och lilla Nike var så glad och söt. Int just nå sugen blir man ju själv på att skaffa barn, eller det har jag varit länge nu men M vill vänta 1-2år. haha!

Efter dopet var klart for vi ner till farmor och var där en stund innan vi for hemåt igen. 


Nu sitter jag i G-byn och ska strax äta kycklingsallad & vitlöksbröd. MUMS! 

Sen ska jag börja fara hem och städa lite och lägga mig framför tvn och bara ta det lugnt i min ensamhet. Längtar efter min andra halva. Är så tomt och tråkigt vara hemma när han är borta :(


Ska lägga upp bilder senare från julen och dopet. 

Av Johanna Nyström - 27 december 2011 10:42


Shit så snö det kommit under natten. det är verkligen kaos utanför våran lägenhet.

Idag är man iallafall utvilad. Vi gjorde natt igår kväll just efter kl 21 och jag har sovit till just efter 09 på morgon. Så ja det blev ett gäng timmar med sömn :) 


Idag eller nu snart ska vi börja rulla uppåt Jockfall för dop. Min kusin ska döpa sitt barn där i kyrkan så ska bli trevligt och träffa lite av släkten. Sen tänkte jag försöka ta tag i lägenheten. Är stökigt som fan och man orkar knappt vara hemma för att allt är kaos. 

M har iaf farit neråt västerbotten inatt och köra lastbil med Jp så nu blir jag hemma själv tills imorgon om allt går som det ska för dom. Ser INTE framemot natten då jag måste sova själv :( 

Om jag har tur kanske jag får låna Tigro av Ida som sovsällskap? :)


Nää nu ska jag göra mig klar innan vi ska åka. Men först en kopp kaffe :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards