Johannanystrom

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna Nyström - 22 augusti 2011 11:10


Måndag . . .


Idag är väl sommarlovet slut & dom flesta börjar väl skolan igen? 

Men för mig fortsätter det ;)

Fast det hade varit väldigt trevligt att få jobba lite mer och tjäna pengar. 

Nåja, hinner få gjort ganska mycket nytta under veckorna faktiskt, sånt som jag aldrig annars skulle ha tid med ifall jag jobbade. Är ju skönt vara ledig ibland också så :) 


Idag blir det att diska och städa lite, sen tänkte jag fara sola om jag orkar. Det är inte sådär jätte viktigt men hade varit grymt skönt. Bli lite brun och känna sig fin. För den lilla färgen man lyckats få i sommar är ju så gott som borta. 

Av Johanna Nyström - 21 augusti 2011 21:13


Alla tycker vi väl om gratis saker? Gör som jag och bli en Buzzador. Samla poäng, få erbjudande och få en massa olika gratis saker som du själv kan använda och dela ut till dina vänner. Bli en testperson nu.


Bli medlem - Klicka här https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Johannanystrom  

   


***

Av Johanna Nyström - 21 augusti 2011 20:20


 

Av Johanna Nyström - 21 augusti 2011 19:28


Javisst! Eller inte helt nykter men typ :)


Helgen har än en gång varit & farit och den har varit mycket lugn, mest skön skulle jag istället vilja säga. 

Fredag var vi i G-byn och tvätta,polera och vaxa Mattes ny bil eftersom de varit FF där hela helgen för att mina päron har varit i fjällen hela helgen. 

Senare kom Ida & david också dit och vi snörde ihop tacos vilket satt riktigt fint i magen sådär på kvällskvisten. Dom for och vi fortsatte, drack nån cider & öl och vi 01.30 var vi klara. Blev att sova där eftersom vi inte tog oss hem när vi hade druckit lite men det gjorde inget för mamma & pappa har världens skönaste säng :) 


Lördag var jag tvungen följa med Matte & David till Piteå och hämta hem ett vrak och senare på kvällen var vi i Vännes ett tag. Innan vi gjorde natt så drack vi nått vinglas och surfade på omkring på nätet :)


Idag har inte hänt typ nå. Kommer inte på något jag gjort idag som är av värde. Men tänkte snart ta tag i disken eller så gör jag det imorgon.. 


Måndag imorgon, IGEN- och det känns ut förjävligt rent ut sagt! Fyfan!

Av Johanna Nyström - 19 augusti 2011 11:48


Vilket känns ut helt .............. underbart! 


Nog för att jag varit ledig hela veckan men helgen är ändå speciell, + att de flesta är lediga och man hittar på mer saker. Har ingen plan alls för vad som händer i helgen. Tänkte ta varje dag som den kommer. Känns ut bäst att inte planera nå speciellt utan bara vara spontan sekunderna just innan.


Vet iallafall att det är på hotellet imorgon men känner mig inte sådär jätte sugen just nu, hade varit skönt vara nykter för det har inte hänt på flera veckor. Nåja, vi får se vad som händer & fötter! :)

Av Johanna Nyström - 18 augusti 2011 22:38


Jägarna 2 var en riktig kanon film. När den var slut ville jag bara se den igen. Den var verkligen bra, sjukt bra och shit vilken vacker natur vi har. 

Hann även se mamma som var statist och sen söt Tex :) Gud så stilig han var. Jag rekomenderar då alla att se den, ni går miste om nå annars. 


Efter bion var slut for jag & Matte till Vännes, men efter ett tag började jag frysa så ini H och soffan lockade mer än att sitta ute och hjälpa han skruva så Ida fick komma hämta mig. Har nyss kommit hem typ och har bäddat ner mig i soffan med datorn på magen och tagit på mig min rosa tjocktröja eftersom jag fryser som fan. Ska slå på någon bra film och vänta på att hjärtat kommer hem och vi ska sova. 


Fredag imorgon och jag inte den blekaste aning om vad som händer i helgen. 


Jag just nu! :)


 


Av Johanna Nyström - 18 augusti 2011 10:53


Idag är jag väldigt förväntansfull och vill att tiden går i turbo fart så det äntligen blir min tur att se filmen. Igår var det premiär, vilket var stort, oerhört stort för våran lilla kommun Överkalix. Men idag är det min tur och många andras tur att äntligen få se den efter ett års väntan. 

Hoppas man kommer förstå något av filmen, men kan nog bli svårt för man lär nog mest sitta och se vilka personer man känner igen, ser jag mamma? vem är det? vars det är osv osv, ni förstår :) Direkt den kommer ut på dvd får man se den igen så man fattar handlingen :) haha!


Hittade massvis med artiklar från igår på kuriren, nsd och aftonbladet.


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article13485711.ab




Av Johanna Nyström - 17 augusti 2011 20:23


Krille fyllde 20år och en massa härligt folk var bjudna. Det firade vi med att hyra en flotte där vi drack, bada, basta, grilla och sen avslutade på hotellet.

                       


Jag & Matte for till Kiruna och hämtade hem en bil. 




Jag, Lina & Camilla hade grillkväll hemma hos mig. och drog senare ut med alla andra.

           


Jag, Ida & Matte hann med att fara fiska och killarna byggde en flotte.


           


Sen var det dags för Överkalix Marknad. 


                 


Jag, Dan & Camilla drog ut på en kanotfärd ;)


     


Mamma & Pappa gifte sig äntligen.


       


Jag, Matte, Dp & Emma var till Lillgren och hade en sjukt trevlig & mysig kväll med fiska & grillning.


     


Sen tröck vi in oss ett helt gäng i min bil och gasade mot Piteå på pdol. Sjukt rolig kväll. Där såg vi The Ark på deras sista spelning och missade Veronica Maggio :(

                             


Jag, Ida, Matte & David var ut en kväll med flotten & drog upp nå stor fiskar :)

           


Sen blev det Luleåkalaset där vi såg Håkan Hellström.

           


Och tillsist drog vi ett härligt gäng tjejer till Boden på Western Farm och såg Jay Smith med sitt band Von Benzo spela :)


     



Har haft en sån otroligt rolig, sjuk & underbar sommar med en massa härliga vänner. Har hunnit med så mycket mer också. Men ska jag skriva allt tar det aldrig slut! :) haha! Men ett STORT Tack ska alla ni ha som jag fått uppleva & tillbringa den här sommaren med! :) Nu är tyvärr sommaren slut och hösten närmar sig. Det får vi väl fira med en massa mer roligheter! :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards