Johannanystrom

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 15 augusti 2011 19:45


                                                                         

   


Har en film snutt från när Jay sjöng, dock inte den bästa kvallan eftersom det lät så sjukt högt & jag stod och hoppa, haha, men snör upp den iallafall på ett litet tag =)

Av Johanna Nyström - 15 augusti 2011 19:17


Alla underbara & söta tjejer för i lördags. Kvällen var perfekt. Så vi hade kul, skrattade, dansade, drack och hade det allmänt bäst. 


Kvällen började med att Daniella, Annika, Ellen & Ida kom hem till mig vid klockan 18, vi satt i soffan och surrade på som aldrig förr, drack gott, åt snacks, svammlade, skrattade, dansade, fotade och hade det väldigt trevligt. Vid 21 kom Majsan hit och plockade upp oss inför avfärd mot Boden - Western Farm. Väl där såg vi först Jay Smith och shit fyfan så bra han var. Helt sjukt! Vi stod längst fram och trängdes, dansade, skrek och sjöng med till de låtar vi kunde. Efter att han hade spelat klart gick vi in och drack & dansade ännu mer framför husbandsscenen(?) tror jag det hette. Och vid klockan 02 när det stängde började vi rulla hemåt igen. 


Kvällen var så kul, lyckad och jag har bara mina underbara vänner att tacka. Det måste vi göra om. 


Sen vaknar jag kring 09.00 på morgon av att Matte kom hem från Timrå, stackarn, det tog ju ett X antal timmar men de var det nog värt för så snygg bilen var ;) Mm mm mmmm..... Så vi sov vidare och vaknade kring 2 igen och for till Vännes så jag fick se klippet. 


Idag rullade en lön in på mitt konto så jag har varit med mamma till Luleå för att stor handla mat. och jag hade verkligen bestämt mig för att inte köpa någonting men det gick inget vidare när jag gick in på GinaT, kom ut med ett par "glansiga" leggings och ännu värre blev det när vi gick in på gubbdagis och jag fick syn på en sjukt snygg lampa som jag bara var tvungen köpa :) haha! Men sen fick det vara bra och jag handlade istället sjukt mycket mat så det räcker ett bra tag framöver. 


Ska lägga upp bilderna från helgen snart, måste bara ladda upp dom först! =) 


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards