Johannanystrom

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 26 augusti 2011 14:43


Jag & Matte var en sväng upp till Jockfall igår förresten. 

Tog nån bild. Försöker lära mig få vattnet sådär "flytande", typ att det flyter ihop eller hur man ska säga. Svårt förklara men de här var det bästa resultatet jag fick. och jag är inte nöjd över bilden. Någon som vet vad man ska ha för inställning för bästa resultat? Måste även köpa ett stativ så man kan hålla kameran blixt stilla :)


Nåja, övning ger färdighet.


(Klicka för större)




       

Av Johanna Nyström - 26 augusti 2011 14:23


Har kommit hem för en liten stund sen. Gick super att jobba och det var så roligt komma tillbaka :) Barn är allt för söta. 


Så nu har jag helg. Känns ut både bra & dåligt. Tillika skönt men ändå inte. 

Helgerna känns ut rätt jobbiga ibland och vill hellre ha "vanlig vecka". 

Ett problem är alltid att man aldrig någonsin vet vad man ska hitta på och speciellt inte nu när sommaren är över och det bara regnar. Alla uteaktiviteter såsom att fiska, grilla osv blir ju lite svårare att göra ifall de regnar. Man vill ju helst hålla sig inomhus då. Fast grilla går ju ifall man far till någon koja :) Nåja vi får se vad vi planerar att göra senare. Just nu ska jag bara ta det lugnt, extremt lugnt! Slå på en film och vänta på att Matte ska komma hem från jobbet :)

Av Johanna Nyström - 26 augusti 2011 10:29


Då var det fredag igen och det känns ju ut härligt. 

Ska snart fara jobba och fick en halv timme förlängt så jobbar till klockan två istället för halv :) Efter det tar jag helg. Undra om det händer nå roligt idag och resten av helgen? Har inte alls funderat ut nå att göra så vi får väl se senare. 


Idag har lönen rullat in på kontot och det känns ut förjävla fint! =)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards