Johannanystrom

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 17 augusti 2011 20:23


Krille fyllde 20år och en massa härligt folk var bjudna. Det firade vi med att hyra en flotte där vi drack, bada, basta, grilla och sen avslutade på hotellet.

                       


Jag & Matte for till Kiruna och hämtade hem en bil. 




Jag, Lina & Camilla hade grillkväll hemma hos mig. och drog senare ut med alla andra.

           


Jag, Ida & Matte hann med att fara fiska och killarna byggde en flotte.


           


Sen var det dags för Överkalix Marknad. 


                 


Jag, Dan & Camilla drog ut på en kanotfärd ;)


     


Mamma & Pappa gifte sig äntligen.


       


Jag, Matte, Dp & Emma var till Lillgren och hade en sjukt trevlig & mysig kväll med fiska & grillning.


     


Sen tröck vi in oss ett helt gäng i min bil och gasade mot Piteå på pdol. Sjukt rolig kväll. Där såg vi The Ark på deras sista spelning och missade Veronica Maggio :(

                             


Jag, Ida, Matte & David var ut en kväll med flotten & drog upp nå stor fiskar :)

           


Sen blev det Luleåkalaset där vi såg Håkan Hellström.

           


Och tillsist drog vi ett härligt gäng tjejer till Boden på Western Farm och såg Jay Smith med sitt band Von Benzo spela :)


     



Har haft en sån otroligt rolig, sjuk & underbar sommar med en massa härliga vänner. Har hunnit med så mycket mer också. Men ska jag skriva allt tar det aldrig slut! :) haha! Men ett STORT Tack ska alla ni ha som jag fått uppleva & tillbringa den här sommaren med! :) Nu är tyvärr sommaren slut och hösten närmar sig. Det får vi väl fira med en massa mer roligheter! :)

Av Johanna Nyström - 17 augusti 2011 17:00


Är det idag, här i lilla Överkalix. Tänk vad sjukt. Sjukt att nästan i princip hela filmen är spelad in här. Men jag förstår det för så vacker, fin och underbar natur vi har här är sjukt. 


Just nu går ca 200 Vip inbjudna gäster från hotellet in till folketshus på röda mattan. Har inte orkat fara och se eftersom det regnar och jag har full rulle med maten men kan tänka mig att det är massor med folk och ser, press, media och hela köret. Tycker det är sjukt bra & roligt att det är just här i kommun för det är fan inte ofta nå sånt händer här, idag är väl ända gången.


Hoppas alla är nöjda efter kvällens slut. Jag laddar tills imorgon då jag och Matte ska gå och se den, och om jag längtar? JAAA så ini H-vetet :) haha!  Nää nu ska jag kasta kycklingen i ugnen och börja med salladen så allt är klart tills Ida & David kommer :)

Av Johanna Nyström - 17 augusti 2011 13:51


Min Sommar 2011


Jag & Lina drog till Östersund i några dagar för att hon hade "vunnit" en Modell för en dag" där man blev sminkad och sen fotad. Vi bodde hos Jenny och gjorde en massa skoj, shoppade, grillade, fotade, gick längst hamnen osv. 

                     



Sen köpte jag min första egna bil som jag, Lina, Matte & Pär var & hämtade i Arvidsjaur. En mkt trevlig liten trip :)

 



Jag, Matte, Dan & Jp drog till Jockfall och åt sjukt god mat. 


       


Sen tog några av mina fina vänner studenten och gick på bal. Det firade vi med förfest ute och sen var vi bjudna på hotellet. 

               




Jag & Matte flyttade ihop i en 3a på Tallvik här vi trivs sjukt bra =)

       


Sen drog bilbingon igång i lansjärv och som tidigare år var jag & Lina trogna spelare nästan varje tisdag. Dock inga vinster för våran del men en massa surr & svammel blev de allt :)



17de Juni förfestade Jag & Lina hemma hos henne, grillade gott, drack & surrade. Sebbe kom också innan vi drog ut med alla andra.

             



Sen var det äntligen dags för Midnight Sun Meet i Gällivare. Vi tog Mattes Chrysler och gasade till Gve ett härligt gäng och hade skit skoj.

                           



Jag & Lina hann med vårat årliga "Stavik besök" en sen sommarkväll där vi hade kamerorna i högsta hugg.

           



Midsommar kom och vi förfestade hemma hos oss innan vi begav oss in till Bränna, hotellet. 

                                


Fortsättning kommer ....



   


Av Johanna Nyström - 17 augusti 2011 13:46


Har precis varit och besikta Mattes bil och det gick bättre än förväntat. Den fick bara en 2a vilket var sjukt bra eftersom bilen tidigare bara stått i ett garage i 10år och sett. Och felet var inget att deppa över, lätt att fixa. Så nu är de bara fixa det, snöra på fälgarna, ge den en tvätt & polering och några små fix så rullar den på vägarna snart :)


 



Nu ska jag snart ta tag i disken och sen börja med maten. Har bjudit hit Ida & David på middag också. Det blir Kyckling, ris och currysås. Hoppas dom blir nöjda :)

Av Johanna Nyström - 17 augusti 2011 12:23



Gör mig klar och springer ut till bilen och trycker gasen i botten för att göra massa ärenden. Håller tummarna! ;)



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards