Johannanystrom

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 1 augusti 2011 20:17


Är verkligen jätte trött efter den här dagen men ändå så tog jag tag i svinstian här hemma. Har tvättat 3 maskiner, diskat bort all disk, dammsugit, dammtorkat och städat ur bilen lite efter helgen. Så nu är det skinande rent här :) Blev super fint! Man mår mycket bättre av att ha städat. Ska ta tag i att stor städa bilen och tvätta den här nån dag under veckan. För det behövs verkligen. Det bara stinker alkohol i den. 


Nu har jag precis lagt mig i soffan vilket jag förtjänar. Ska vänta tills Real housewives of Beverly Hills börjar på tvn och sen blir det sängen så man orkar jobba imorgon och spela bingo. Börjar 06.30 så alarmet lär ringa 05.25 Tungt! 


Jag & bäst tjejerna :)

 

Av Johanna Nyström - 1 augusti 2011 15:39


Ny månad, nya tag!


Shit så tiden går fort, sommaren är ju nästan över nu och det känns ju ut trist! Idag är det redan 1 augusti. Känns som att det nyaa var juni månad. 


Idag har jag jobbat hela dagen lång, samma blir det resten av veckan. 

Men nu har jag slutat på dagis och är på lekis istället, eller fritids. 

Känns ut bra =) 

Ligger hemma i soffan och väntar på att Matte ska komma hem från jobbet så ska vi fara bada eller köpa nån glass i go vädret :) 


Imorgon är det tisdag vilket betyder BILBINGO! Och jag bara måste ju fara när det nu är sista gången och jag var så nära 40000kr sist ;) 

Hoppas turen är på min sida imorgon då. Skulle inte alls sitta fel med lite pengar eftersom ekonomi är sjukt dålig och skulderna bara ökar :(

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards