Johannanystrom

Alla inlägg den 16 augusti 2011

-

Av Johanna Nyström - 16 augusti 2011 19:17



"Livet är inte de dagar som gått utan de man minns"

Av Johanna Nyström - 16 augusti 2011 17:14


Hängt med syster idag och blev mitteallt sjukt sugen på att baka så jag gasa gärnet ner till Konsum och köpte massa baksaker :) Blev inget avancerat idag, bara chokladmuffins men ack så goda dom är :) 

Tror jag ska baka ännu mera imorgon om jag hinner för känns som att jag har tusen saker att göra imorgon. 


Sitter i Vännes just nu och glor medans Matte håller på försöka laga igång pärlan. Funderar på att fara till G-byn en stund och hälsa på måste bara ta redan på när mamma slutar först. Känner mig helt sinnessjukt rastlös och vill göra miljoner saker på en & samma gång. Finns det nån mer där ute som känner likadant? Hör av er så kanske vi kan göra oss av med lite damp! :)

Av Johanna Nyström - 16 augusti 2011 11:55


Och jag känner mig på toppen humör idag =) 

Dock tycker jag det kunde ha varit strålande sol idag och varmt som igår. 

Men nej nej inte det. Nåja, kanske man orkar städa lite idag då? Fast kändes ut sjukt tråkigt, tror jag styr upp nå kul istället med nån :)


Snart, på torsdag får jag och Matte äntligen gå och se Jägarna 2, shit så jag längtar! =) Hoppas dagarna går snabbt nu. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards