Johannanystrom

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 11 augusti 2011 22:17


Är det Fredag =) Woho! 


Dagen här har gått långsamt, väldigt långsamt men den har varit perfekt!

Började med att jag vaknade vid halv elva, hoppade i duschen och chillade framför datorn ett tag innan jag for till Annika och surra med hon och Daniella. Sen drog vi in till Bränna och gjorde lite ärenden. Sen for Daniella och jobbade & jag och Annika for till Nybyn och dillade innan vi sen for till henne igen och putsade fönster. Sen till syster Ida och såg nått avsnitt av OC. 


Väl hemma igen tog jag tag i diskberget och tvingade hit Dan för att få lite sällskap. Så vi har legat i soffan helt döda och surrat tills Matte kom hem. Har även hunnit med att se en film som var sjukt bra och har nyss kommit hem igen efter en promenad. Shit så härligt det var! =)


Fredag imorgon, SKÖNT! 

 

Av Johanna Nyström - 11 augusti 2011 11:42


Shit så skönt de var att få sova ut idag. Vaknade kring halv elva kollade på klockan och blev som glad. Ville egentligen sova längre men det fick räcka. Nu när vi äntligen har fått lite lite lite sol igen måste man ju passa på & ta vara på dagen fast jag helst av allt vill och skulle kunna sova hela dagen lång. Hade tänkt diska och dammsuga idag men tror det får vänta några timmar tills senare. Vill göra nå annat men vad? Ska försöka styra upp nå. 


Efter en helt underbar dag igår fortsatte den bara och blev bättre, jag, Annika & Ida hyrde en film och köpte chips o dip och slog oss ner i soffan hemma hos oss och hade de mysigt. Dock SÖG filmen men vi hade trevligt iaf =) Sen när dom hade farit kom Matte hem från Vännes och vi lega bara i soffan och dillade på innan det blev läggdags :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards