Johannanystrom

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 12 augusti 2011 12:55


Äntligen! =)


& det firade jag med en liten sovmorgon. 

Har hunnit duscha, sminka mig och äta så snart ska jag ta mig ork och göra bort en massa massa ärenden jag måste få gjort idag. Full rulle ....


Ikväll blir det lugnt, vi ska försöka hitta på nå roligt och jag är tillika sugen på att fara till linafallet och se :) Har inte hunnit vara dit nå i sommar och brukar ju annars hinna dit 2-3 gånger varje år. Nåja vi får se vad som händer & fötter ikväll.


Imorgon blir det iallafall Western Farm med tjejerna och se JAY SMITH som vann idol. Fatta hur jag längtar! =) Jag älskar hans röst..

Ska stå längst fram vid scenen och bara sjunga med och njuta :) haha! 

Nää, kommer bli sjukt bra imorgon känner jag på mig. Men hade även velat följa med Matte & Micke till Timrå för att Matte ska hämta hem en bil men det är inte ofta man har chansen att se Jay så ;) + att dom skulle ta Mattes bil som bara ha två säten. Nåja, en till roadtrip hinner vi nog med senare :)


Nu - tusen miljoner ärenden att göra bort. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards