Johannanystrom

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 22 augusti 2011 22:19


Kärlek åt dom som förtjänar det. Visa uppskattning. Visa att du bryr dig. Glöm inte bort de som verkligen betyder nå. 


För 

Imorgon kan det vara försent



Av Johanna Nyström - 22 augusti 2011 22:10


Precis som en måndag ska vara. 


Har mest legat hemma i soffan och extrem legat men har även hunnit vara sola och gudars så skönt & härligt det var. Sen lagat mat, diskat undan ett berg, varit i G-byn och sen varit på Brännagården och hälsat på mormor. Var så roligt vara där för hon var så pigg & glad idag, och när vi kom in och hon såg oss - hon lyste upp & bara log, det värmde verkligen <

Sen har jag bara legat hos Ida & David resten av kvällen, hjälpt henne sätta upp nån klocka och sett Svenska Hollywood fruar som nu börjat igen. Och har precis kommit hem och intagit soffläge.

Nu blir de mys resten av kvällen. 



Av Johanna Nyström - 22 augusti 2011 11:10


Måndag . . .


Idag är väl sommarlovet slut & dom flesta börjar väl skolan igen? 

Men för mig fortsätter det ;)

Fast det hade varit väldigt trevligt att få jobba lite mer och tjäna pengar. 

Nåja, hinner få gjort ganska mycket nytta under veckorna faktiskt, sånt som jag aldrig annars skulle ha tid med ifall jag jobbade. Är ju skönt vara ledig ibland också så :) 


Idag blir det att diska och städa lite, sen tänkte jag fara sola om jag orkar. Det är inte sådär jätte viktigt men hade varit grymt skönt. Bli lite brun och känna sig fin. För den lilla färgen man lyckats få i sommar är ju så gott som borta. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards