Johannanystrom

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 13 augusti 2011 16:41


Ny duschad, fönat håret & plattat håret. 

Nu sminka sig och det svåraste - välja kläder. Men tror det får bli nå ganska så enkelt & hyffsat varma kläder. 

Sen invänta tjejerna så KÖR VI! =) 

Av Johanna Nyström - 13 augusti 2011 14:23


Hur jag saknar den här underbara människan. Det gör ont, så jävla ont! 

Jag önskar du var här - här med oss och fick dela allt & uppleva allt med oss precis som förut. Se oss växa och utvecklas. 

Du älskade mig & mina syskon som dina egna barn och jag älskade dig som en extra mamma. Saknaden är obeskrivlig!

Du finns i mina tankar & mitt hjärta alltid - föralltid <3

 

Av Johanna Nyström - 13 augusti 2011 13:58


Lördag, dagen jag gått och väntat på hela veckan som nu äntligen är här! 

Ni anar inte hur spänd och glad och förväntansfull jag är inför ikväll :) 

Längtar tills jag får stå där framför scenen och se & höra Jay sjunga. Han har en sån otroligt bra röst. Jag älskar hesheten i den, typ som whiskey röst :) haha! Kommer bli kanoners bra ikväll säger jag bara. 

Plus att vi blir ett trevligt tjejgäng =)


För tillfället sitter jag i G-byn och dum glor, var så tråkigt hemma när inte Matte är där utan har farit till Timrå på morgon med Micke för att hämta hem en bil så for hit. Men ska snart börja rulla hemåt och fixa mig innan tjejerna kommer och vi ska förfesta innan avfärd mot Boden =)


Ha en trevlig lördag gott folk för det ska då jag ha!!! =) Woho!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards