Johannanystrom

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 24 augusti 2011 21:54


Har precis kommit hem, har varit med Dan & Camilla och vi har nu äntligen bokat en utlandsresa. Dan var snäll och la ut pengar så vi kunde och slapp vänta tills fredag innan lönen kommer ifall det skulle hinna ta slut. 

Så den 7:e september far vi 3 till Turkiet - Alanya i en vecka :) 

Shit så härligt det kommer bli. MEN, ja det finns ett men, ett stort sådant. 

Jag kommer sakna ihjäl mig efter Matte :( Bara tanken redan nu gör att jag börjar sakna han. Fan så jobbigt det kommer bli. 2 3 dagar går säkert bra men sen blir det jobbigt :( Sjukt tråkigt & synd att han inte får ledigt från jobbet och kan komma med oss. Hade så velat ha med hjärtat mitt. 

Nåja, får skicka sms så länge pengarna räcker, sen på facebook och kanske hittar nå ställe där man kan ringa ifrån. Men jag ska inte ljuga, det kommer bli tungt, speciellt när jag är med dom där två kärleksduvorna. haha! 


Ska iallafall bli skönt komma bort härifrån en vecka och bara sola, bada, shoppa och ta det lugnt, bara göra nå annat! 


Här är iaf hotellet vi ska bo på!

 

Av Johanna Nyström - 24 augusti 2011 18:35


I kroppen känner jag mig. Hoppas verkligen inte att jag håller på bli förkyld, IGEN! Det orkar jag inte. Inte igen. 


Dagen här har varit lugn som nästan alla andra är. Jag och Matte har glidit omkring lite överallt. Varit hälsat på Pär, lagat god mat - fläskfilé, strips och örtsås till mig och grönpepparsås till M :) Sjukt gott var det! Och nu sitter ja i soffan och glor. Ska snart ta mitt feta arsle och fara ut se eller bara göra nå ....

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards