Johannanystrom

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 10 augusti 2011 19:28


Rubriken beskriver den här dagen ganska så bra. Först jobbat på Konsum 07.30 - 12.00 sen blev det häng med bästaste Daniella & Annika innan vi for till Frida som bjöd oss på tårta eftersom hon fyller år idag :)

Grattis igen söto! <3 Var iallafall trevligt surra & umgås en stund. Dirr efter det for jag med Matte till Finland och sen har det bara varit chill resten av dagen/kvällen. Har lagt mig i soffan med datorn på magen. Känner mig helt trött å död. Tror det är vädret som gör mig såhär. Funderar iaf på att ladda ner någon bra film eller fara hyra en men kändes som ut tungt så vi får se. 


Måste förresten fixa mig sällskap tills Matte kommer hem, jag är rädd, tror det spökar här :( Vill inte vara själv, kan inte, jag skrämmer upp mig själv för mycket... ÅJÅJ!


Kärlek till alla mina underbara vänner som finns där & visar att man betyder nå <3 Tusen pussar & kramar till er! Ni vet vilka ni är!

& miljoner kyssar & kärlek till min finaste ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards