Johannanystrom

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 23 augusti 2011 17:52


Spenderat halva dagen tillsammans med Mamma & Ida och gjort bort en massa "skit göra saker". För tillfället sitter jag hemma hos I & D, hon har farit på bio, grabbarna är utanför och mekar och jag är hundvakt till sötaste Tigro =) Vilket jag inte klagar på. var liks inge länge, till halv nio typ :) Blir nog snart att fara till Vännes en sväng. Matte skull väl dit och fixa eller nå så tror jag och Tigro intar soffan där då och ser True Talent som börjar idag =)


Nu kolla uti lite resor =)

Av Johanna Nyström - 23 augusti 2011 11:34


Vaknade 10.40, hoppade nästan upp från sängen, gjorde mig klar och hoppade in i bilen och tröck gasen i botten mot G-byn för lite frukost. 

Fattar inte ens varför för vi har massor med mat hemma så hade ju lika gärna kunnat äta där? haha! Nåja, mamma var ledig idag och Ida kom nyss hem från skolan så vi tänkte göra massa ärenden, soptippen, hämta ut mina 2 stockar snus osv osv. 


Här i G får man massor av kärlek när man kommer! 4 stycken blir speciellt glada :)


     

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards