Johannanystrom

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Johanna Nyström - 9 augusti 2011 20:57


Får ju inte glömma att vi såg ju Håkan Hellström på Luleåkalaset :) Sjukt bra var det/han!





Av Johanna Nyström - 9 augusti 2011 20:43


Fredag LK

       

     


Ny tvättad & polerad :) Synd att bilderna var skit kvalla

   


Söndag

                       


Och vi avslutar med en bild på Tigro nybadad :)


 

Av Johanna Nyström - 9 augusti 2011 20:28


Tisdag idag och jag längtar redan tills det är fredag igen och man får helg. 

Vill kunna göra vad jag vill - när jag vill och inte måsta passa massa tider. 


Helgen var iallafall super B. Och i söndags när vi kom hem från gve for vi fiska med flotten med Ida & David. Sjukt mysigt & trevligt var det och en massa fisk fick vi också :) Igår blev det Ikea med syster, köpte ett nytt soffbord, 2 gardiner till köket o sovrummet, tavelhylla, fotoramar och en toaletthållare. Mattan jag skulle ha var ju såklart slut i den färgen så hoppas dom får in fler så jag får köpa den nån gång :) 


och idag har jag jobbat på Konsum hela dagen. Dirr jag slutade fick jag äntligen tummen ur R och köpte biljetter till Jägarna 2 :) Tyvärr så var det slutsålt på premiär dagen men fanns kvar dagen efter så nästa vecka på torsdag blir det att se den :) Sjukt spännande ska det bli. 

Sen har jag hängt i G-byn och bara tagit det lugnt. Ligger hemma i våran sköna soffa nu och chillar. Funderar på att se nån film och göra kväll tidigt så man orkar med ännu mera jobb imorgon. Men först ska jag lägga upp lite bilder från helgen :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards