Johannanystrom

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanna Nyström - 6 mars 2012 16:54


Alltså förstår inte hur man kan sova så länge? Igårkväll var det tänkt att jag skulle fara till Malin och se film så medans jag väntade på att hon skulle natta Love så la jag mig i soffan och ..... somnade. 

Klockan 19 cirka. Sen vaknade jag vid 20 av att Malin skicka men då var jag helt död och orkade inte röra på mig så jag ställde in våran filmdejt och sov vidare till klockan 22 då jag vaknade av att Matte kom hem, var vaken en 30min typ och somnade om och vaknade igen 8.30 på morgon. Helt sjukt. 

Men utvilad till MAX var jag då iaf ;) Och kan säga att det var grymt skönt sova så länge. Tror det behövdes. 


Så idag har jag istället umgåtts med Malin vilket var sjukt trevligt! :) Vi hann surra om allt möjligt och skratta en massa :) Sen när Matte sluta jobba så for vi till Vännes och åt mat och körde skoter en sväng. och nu ligger jag hemma och har precis laddat en tvättmaskin. Tänkte försöka tvätta bort allt innan de blir för mycket. Förstår inte var all smutstvätt kommer ifrån? Men den stora boven är M, tycker de bara är hans kläder som tvättas men det kanske beror på att han jobbar på världens mest svinigaste jobb och kläderna han använder under en dag måste tvättas direkt för att det inte ska lukta i hela lägenheten. Tänk er själva att stå och mala kolungor, fisk, inälvor och allt annat äckligt som kommer ifrån djur. Usch! Lukten är det värsta. Fyfan.

Av Johanna Nyström - 5 mars 2012 18:45


Hunnit med lite av varje idag. 

Hälsat på morfar och syster, hängt med Daniella, lämnat in två jobbansökningar och plockat till här hemma lite. Och nu snart ska jag gasa inåt Bränna för filmdejt med Malin :)

Blir att se en riktig tjejfilm, det passar ju perfekt. 

Av Johanna Nyström - 5 mars 2012 15:10


             


Pitehavsbad

                       


och två korta filmsnuttar från showen




Av Johanna Nyström - 4 mars 2012 18:33


Haft en riktig toppen helg med underbara människor <3


I fredags blev det inte mycket, var med Helena en stund på kvällen och sen var det soffan hemma som gällde. 


I Lördags for vi ut ett helt gäng med skotrarna. Ida, David, Tobbe, Jag, Matte, Dp, Emma, Mackan + nån tjej och AndreW. Vi for upp på Allsjärvberget och grilla korv och njöt av det underbara vädret. 

Sen vid halv tre var jag och Matte tvugna fara. Snabbt hem & byta kläder och packa för att sedan gasa till Piteåhavsbad. Vi hade köpt ett "paket" där det ingick hotellrum, show, buffé, inträde till bad och frukost. Så dirr vi hade checkat in på hotellrummet gick vi och bada, åkte nån rutchkana och njöt i bubbelpoolen :) Sjukt härligt! Sen på kvällen blev det show - le rouge, + Burlesque. Och buffé. 

Början av showen sög, ärligt talat, men efter halva vart det sjukt bra :) Kanske för att de blev mer naket då? ;) haha


Var iaf sjukt trevligt igår och mysigt. Tyckte även Matte och var så skönt bara fara bort och göra nå med han. Sen att de var hans förslag att vi skulle boka och fara på de här var ju extra plus :)



Snör upp nå bilder och filmer senare.

Av Johanna Nyström - 2 mars 2012 18:31


Idag var det faktiskt rikigt skönt att få helg. Har varit så sjukt trött dom två senaste dagarna så det passade bra så får man vila upp sig. Jobbat 7.30-15 idag och efter jobbet for jag och Matte till Ok hallen och tvätta upp min bil, så nu är den mycket fin :) Har ju inte tvättat den nå under min ägo så det var på tiden och nu när det är varmare ute måste man ju passa på. 


Fredag och det börjar vara dax att styra upp något för kvällen men vet inte vad? 

Sitter mest och längtar till imorgon då det blir full rulle. Först skoter +grilla med massa skönt folk, sen gasar jag och M till piteå för massa skoj :) Säger mer sen eller imorgon ;) Kommer bli galet kul iallafall.

Av Johanna Nyström - 1 mars 2012 19:36


Efter en timmes chill efter jobbet hemma i soffan for jag och åt med Annika på Köket. 

Sen bestämde vi oss snabbt för att låna pappas skoter och fara ut på äventyr. Sagt & gjort, och äventyr kan man då absolut kalla det. Fyfan så vi har skrattat där vi försökte ta oss upp på Brännaberget efter igen snöat skoterspår. Hade verkligen velat se där vi for. Men vi klara det, eller ja vi gasa som fan i djup snön, höll på fastna några gånger och hade massvis med problem tills vi tog oss ner i "gamla G-byn" på vägen så körde vi efter stor vägen till Brännaberget och sen upp. Haha! Men kul som fan var det och 2,5h ute i den friska luften behövdes verkligen. Skoter måste ju vara en utav de roligaste sakerna man kan göra :) 


Nu är jag hemma igen och funderar på att ta fram dammsugaren, men vettefan hur jag ska orka? Är helt slut och min hand helt mongo. Kan knappt nypa ihop den för att den börjar psyk skaka då. Lär nog ha mycket träningsvärk i den imorgon.


Bjuder på en snygg bild på oss ;) Haha!

 

:)

Av Johanna Nyström - 1 mars 2012 07:12


Sovit sjukt bra inatt, kan nog bero på att jag slapp sova själv inatt eftersom min fina kom hem igårkväll :)

Vi båda var då lika trötta, minns att vi la oss i sängen och kramades och surra men sen är det svart och jag vakna upp 06.15 på morgon. Så vi har somnat bara mitteallt. Härligt när de är så :)


Ska nu fara jobba 7.30-14 så idag får jag äntligen njuta lite av dagen efter jobbet. Annars har jag jobbat så länge och när jag kommit hem har de typ varit läggdax. Nä nu måste jag gitta.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards