Johannanystrom

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Johanna Nyström - 12 mars 2012 21:29


Måndag och jag har jobbat 7.30-16 . Kändes ut skönt vara tillbaka efter en veckas ledighet fast jag varit otroligt trött men imorgon går det nog bättre och man "kommer in i det igen". Har ju hunnit vänja mig att sova länge ;P


Efter jobbet blev det att göra hemmagjord pizza med M, vilket var sjukt gott. Sen har jag varit i G-byn och färgat håret, rött! Blev som jag trodde, mycket rött i hårbotten och mycket mycket mörkt resten. Men det gör faktiskt inget, orkar inte bry mig så mycket. Lär bli bättre och jämnare när jag färgat det några gånger. Men nu när jag väl snörde i en rödfärg blev jag bara ännu mera sugen på att göra mycket rött, eller ljusare så det riktigt syns. Vi får se hur jag gör framöver, men isf måste jag till en frissa och de kändes ut dyrt :/


Nu blir det chill hemma i soffan med karln innan vi kryper till sängs. Jobb imorgon samma som idag.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards