Johannanystrom

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Johanna Nyström - 6 mars 2012 21:18


Ikväll saknar jag Vicky. Saknar mina, hennes och malins surr dagar och kvällar. Vi har alltid så kul tillsammans och surrar verkligen om allt. Man kan verkligen vara sig själv med dom två och vi har känt varandra så himla pass länge nu. Nää nu tycker jag att hon ska sluta glassa omkring i Thailand och bli brunare än svartast och komma hem och umgås med oss :) Nu har hon varit borta för länge, så vicky om du läser de här - ta tidigaste flyget hem. Å de med basta! ;)


 

Av Johanna Nyström - 6 mars 2012 16:54


Alltså förstår inte hur man kan sova så länge? Igårkväll var det tänkt att jag skulle fara till Malin och se film så medans jag väntade på att hon skulle natta Love så la jag mig i soffan och ..... somnade. 

Klockan 19 cirka. Sen vaknade jag vid 20 av att Malin skicka men då var jag helt död och orkade inte röra på mig så jag ställde in våran filmdejt och sov vidare till klockan 22 då jag vaknade av att Matte kom hem, var vaken en 30min typ och somnade om och vaknade igen 8.30 på morgon. Helt sjukt. 

Men utvilad till MAX var jag då iaf ;) Och kan säga att det var grymt skönt sova så länge. Tror det behövdes. 


Så idag har jag istället umgåtts med Malin vilket var sjukt trevligt! :) Vi hann surra om allt möjligt och skratta en massa :) Sen när Matte sluta jobba så for vi till Vännes och åt mat och körde skoter en sväng. och nu ligger jag hemma och har precis laddat en tvättmaskin. Tänkte försöka tvätta bort allt innan de blir för mycket. Förstår inte var all smutstvätt kommer ifrån? Men den stora boven är M, tycker de bara är hans kläder som tvättas men det kanske beror på att han jobbar på världens mest svinigaste jobb och kläderna han använder under en dag måste tvättas direkt för att det inte ska lukta i hela lägenheten. Tänk er själva att stå och mala kolungor, fisk, inälvor och allt annat äckligt som kommer ifrån djur. Usch! Lukten är det värsta. Fyfan.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards