Johannanystrom

Alla inlägg den 19 mars 2012

-

Av Johanna Nyström - 19 mars 2012 19:37


 

fet

Av Johanna Nyström - 19 mars 2012 19:19


Blev inget Malin idag så istället kom Vicky och Daniella förbi till mig så har vi suttit i soffan och surrat innan vi bestämde oss för att fara på Fenix och köpa årets första mjukglass. Fan så gott och hur man saknat det. Men... Kändes ut sjukt köpa en mjukglass sent på kvällen när det dessutom var mörkt ute. 

Efter att mjukglassen var uppäten var vi fortfarande hungriga så vi plockade upp Johan och for på Torget och invigde den nya ombyggnaden. Och samma sak där, fan så gott med en specialare. Hur man saknat det! ;) Så ja, jag känner mig ganska fet just nu och är äckligt mätt. Kom precis hem och la mig i soffan och här tänker jag ligga hela kvällen tills imorgon då jag ska jobba. Tänkte slå på tvn och se ett utav mina favvo program, Familjen Annorlunda som börjar åtta. 


Nää fyfan så mätt jag är, mår nästan lite illa. 

Av Johanna Nyström - 19 mars 2012 15:59


Då var vi inne på ännu en ny vecka. Och fast jag var otaggad igår till att jobba så gick det riktigt bra idag. Har bara jobbat från 11.30-15 så det blev en väldigt kort dag. 


Har precis varit och handlat med M, fyllt upp frys, kyl och skafferi så nu slipper man tänka uti det nå mer. 

Skönt! Ska snart göra mig nån smörgås och fil. Orkar inte laga nån mat idag när M liks inte ska äta. 

Hatar förresten att äta själv så när jag måste göra det brukar jag oftast skita i att äta något alls eller så tar jag mig bara en smörgås. Haha. 


Nää, nu lite smörgås för att sen fara till Malin med Vicky :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards