Johannanystrom

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Johanna Nyström - 11 mars 2012 18:41


I veckan blir jag nog rödhårg igen, mest troligt, som det känns ut nu iaf. Sjukt rött eller mörk rött får vi se. Och ändrar jag mig går det lätt att snöra i en brunfärg :)

     


Sjukt sugen är jag.

-

Av Johanna Nyström - 11 mars 2012 15:58


     




Av Johanna Nyström - 11 mars 2012 15:53


Har varit ute hela dagen med skotern med massa folk, Matte, Jag, Jp, Bettan, André och Maguns. 

Vi har först varit och kört lite överallt, Brännaberget och Metträsk och sen upp på Lappberget och grillat en korv. Sjukt trevligt och härligt :) 

Är hemma nu och har precis duschat, kan inte beskriva känslan hur skönt det var. Kände mig grymt äcklig. Ska vänta på att M kommer hem nu så ska vi fara fixa nå mat i magarna. 

Känner mig helt slut i kroppen och skulle inte bli förvånad om jag har träningsvärk i benen imorgon för fan så det har guppat idag. 

Av Johanna Nyström - 11 mars 2012 10:36


Klockan 12.00 igår slog vi igång. En minibuss fylld med folk gasade vi till Luleå för att äta buffé och se Hockey, Luleå - Aik. Jag är inte alls något fan av hockey men fyfan så bra det bra, eller kanske var det alkoholen som talade? Nä men seriöst, var sjukt bra, stämningen var på topp i hela Coop Arena och det gjorde nog mycket. Skulle lätt kunna fara se igen men kanske inte börja dricka klockan tolv mitt på dagen. Haha! Och eftersom vi började så tidigt så blev det en tidig kväll, vi kom hem vid halv nio och då var det sängen som gällde. Fyfan så trött man var. 


Idag är det söndag och strålande sol, +10 i solen. Härligt! :) Så idag blir det att fara ut med skotern om vi får igång den, var nå som gick av igår och den måste man tydligen använda för att få igång den så ja vi får se. Men ut ska vi iallafall så fort Matte duschat klart! :)


Snör upp nån lill bild sen och nån lill filmsnutt så ni får se och höra hur bra stämning det var ;)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards