Johannanystrom

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanna Nyström - 31 mars 2012 17:43


Lördag 31 Mars. Alltså sista mars idag och första april imorgon. Sjukt. 

Till helgen är det fan påsk. 


Vad hände igår då? Joo, det blev att äta go middag i Vännes och sen fixa vi i bmwn hela kvällen. Eller jag satt mest och såg på och höll Matte sällskap men det var trevligt ändå :) Har inte något emot att vara i ett garage en hel kväll och se när han skruvar så mig spelar det ingen roll för. Tycker det är ganska kul och trevligt faktiskt. Sen när han hade fixat klart for vi hem och såg lite tv innan vi kröp ner i sängen. 


Idag har vi hunnit vara sälja nå fälgar, varit till Ötå/Finland en sväng och köpt ett bilbatteri så bmwn går igång. Imorgon får man ju börja köra med den eftersom man får sätta på sommardäcken då. Hoho! :) Fast jag tror vi tjuvstartar redan ikväll och tar nå varv ;) Sjukt fet och snygg är den iaf. 

Sen har vi varit till G-byn och kört fram chryslern och tagit nå varv kring Bränna med den. Dock måste den STOR städas innan man vågar vara nå längre stunder i den för fyfan så äcklig den var och lukta. 


och nu ligger jag hemma i soffan och väntar på att karln min ska komma hem så ska vi snöra ihop en go middag, fläskfilé, potatisgratäng, vitlöksbröd + nån go sås. Och sen blir det väl att styra upp nå inför ikväll :)

Av Johanna Nyström - 30 mars 2012 10:47



     

Av Johanna Nyström - 30 mars 2012 10:09


Sitter i G-byn här jag nu suttit ett tag. For hit tidigt på morgon för att dom skulle komma slipa och spackla hemma hos oss. Orkade inte vara hemma då och vara ivägen. 

Har hunnit se ett BB avsnitt och varit ner till morfar och hälsat på en sväng och busat med Tigro :) 


Nu ska jag invänta jobb 11.30-14 . Blir en kort dag idag men det kan vara skönt de ibland också. Sen vad som händer ikväll får vi se. Har inte planerat nå men ska höra med Matte om man skull ha styrt upp nå kul :)


På söndag är det första april, sjukt. Jävligt sjukt. Känns som att det nyss var jul. Tiden går så otroligt fort. Och helgen efter påsk far mamma & pappa och hämtar hem den nya hunden. Lär ju bo i G då ;) haha. Och nu är det inte heller länge kvar tills jag fyller år och sen har vi sommar! Woho! :)

Av Johanna Nyström - 29 mars 2012 21:04


Imorgon är det fredag. Härligt! + att dom kommer imorgon och ska börja tapetsera klart resten. Fan så skönt det ska bli att äntligen få allt klart. Kommer bli så snyggt. Så ikväll har jag städat & diskat uta fan och flyttat alla saker osv så dom kommer åt allt. 


Nu blir det extremt lugnt och ladda för veckans sista jobb dag innan man får helg. 

Av Johanna Nyström - 28 mars 2012 18:30


Vars fan kommer allt ifrån? Snyter mig och snyter mig men det tar aldrig slut? 

Är längesen jag varit såhär snorig och täppt i näsan, helt sjukt. Inte ens nässpray hjälper. Mentol dessutom. Kan knappt andas och ni kan ju gissa hur dåligt jag sovit inatt. Inte mycket sömn har jag fått och Matte har inte ens legat där i sängen brevid mig. Nä han har varit kört lastbil och sovit i den med Jp. 

Såå nää, inte mycket sömn alltså. Tur han kommer hem på en timme typ :) Längtar!

Ska bli så skönt ha han hemma och det viktigaste - ha han brevid mig hela natten! :) 



Idag har jag som vanligt, jobbat. Vi har varit på Älgfarmen hela dagen så har varit ute i princip hela tiden. Får hoppas att jag inte blir mer förkyld av det. Låter ju förresten ut sjukt kul då jag pratar. Haha. Täppt & snorig = kul röst. Sen efter jobbet for jag till G-byn och åt mat och nu har jag precislagt mig i soffan efter att ha laddat en tvättmaskin. Och i soffan ska jag ligga hela kvällen tills det är läggdax. 


   

Av Johanna Nyström - 27 mars 2012 20:12


Jobbat & slitit hela dagen. MEN har inte mått bra alls idag. Snorig & täppt som fan, hängig i kroppen och fryst. FAN! Jag vägrar bli sjuk. Har inte tid. NEJ jag får inte bli det. Faaaaan.. 


Direkt efter jobbet drog jag på Konsum och inhandlade massor med nyttiga saker med massor av vitaminer. Tänker äta ihjäl mig ikväll. Måste kunna jobba och speciellt imorgon då vi ska till Älgfarmen med hela lekis. 


Nåja, det löser sig. Nu blir det lugnt lugnt och ännu mera lugnt. Ska se massa tv tills det är läggdax. 

Av Johanna Nyström - 26 mars 2012 20:10


Vars man kan köpa eller beställa exakt såna här baklysen? Har hört överallt i Luleå men ingen har och har försökt leta på internet men det går mera dåligt. Eller någon som har ett par liggandes? Behöver bara höger baklyse eftersom en bil råkat backa in i mig och måste byta snarast. Lär väl få böter för att de bländar eller nå ifall polisen ser. 


 

Av Johanna Nyström - 26 mars 2012 19:57


Seriöst? Regn? Redan? Nää fyfan så äckligt väder det varit idag. Men trots piss vädret så har dagen rullat på väldigt fint. Jobbat 7.30-17 och sen legat hemma i soffan och sett avsnitt av BB. Och även hunnit vara till G-byn en sväng och hälsat på. 


Nu blir det Familjen Annorlunda och ladda inför mer jobb imorgon. + att en väldigt väldigt fin lön rullar in på kontot inatt ;) Bästa lönen hittils. Woho!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards