Johannanystrom

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Johanna Nyström - 18 mars 2012 21:02


Fan .... Det är redan söndag och för en gångs skull ville jag verkligen inte att helgen skulle ta slut.

Måndag imorgon och det känns inte alls ut bra. Tror det är vädrets fel. Är inte alls kul jobba när det är så sjukt fint väder som vi haft det. Då vill man vara ute köra skoter och grilla korv och bara allmänt njuta av vårvädret. 


men men, helgen har iallafall varit bra. Igår kväll tog vi det lugnt hemma hos oss med Ida och David. Vi körde en turnering i guitar hero och surra på. 

Idag har vi varit ut med skotern hela dagen. Jag, Matte, Jp, Bettan och André. 

Vilket härligt och fint väder det varit. Man ville aldrig att dagen skulle ta slut. 


Och nu ikväll har jag varit till G-byn en sväng och hälsat på. Sen städat uta fan här hemma och det behövdes verkligen för fyfan så det varit äckligt här och nu när solen lyser in ser man verkligen hur dammigt allt är. Men nu är det skinande rent och toan har då fått sig ordentligt. Är bara disken kvar nu men den skulle Matte ta. Så hoppas han gör det annars får jag väl diska undan det imoron ;) Haha. 

Nä men nu vill jag ha det fint, sjukt fint så man aldrig vill ut härifrån. och skönt när allt är städat så slipper man tänka uti det. 


Imorgon blir det iallafall jobb 11.30 till nån gång. Beror på hur länge det behövs. 


Några bilder från idag. 

         

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards