Johannanystrom

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Johanna Nyström - 9 mars 2012 23:36


Efter att ha legat i soffan alldels för många timmar tog jag mig själv i kragen och gasa till Vännes där jag spenderat hela kvällen tills nyss hos Helena och Dennis. Frida och söta Ture kom också förbi så vi har legat i sängen och haft tjejsnack innan det mata in folk från alla håll & kanter för att se BB. Hur det ska ha sett ut där vi alla lega i sängen och på golvet i sovrummet helt inne i BB. Haha! 

Men har haft en riktig trevlig kväll och mysigt har de varit att bara ta det lugnt och umgås med massa människor som man inte träffar så ofta nå mer. Nu är jag hemma iallafall och väntar på att min karl ska komma hem vilken sekund som helst, så ska vi se någon bra film och mysa :) 


Imorgon blir det fullt upp, klockan 12 gasar vi ett gäng (mattes jobb typ) till Luleå för att äta middagsbuffé på Coop Arena och sen se Hockey. Är själv inte alls insatt i Hockey men tycker det ändå ska bli sjukt trevligt och för många många år sen har jag faktiskt varit sett en match och minns att det faktiskt var som kul :)

Av Johanna Nyström - 9 mars 2012 12:12


Fredag idag men jag har haft det som fredag hela veckan då jag varit ledig.

Har verkligen varit riktigt riktigt rastlös, det har krypt i hela mig efter saker att göra men tyvärr så har jag mestadels fått umgås med mig själv eller varit i G-byn hos morfar för att fördriva lite tid. 

Jag hatar verkligen att bara gå hemma hela dagar, visst, en eller två dagar går fint och kan vara skönt men en hel vecka. Nää fyfan. Fattar inte hur man orkat gå hemma i flera månader förut. 

Sommaren är en annan sak men hösten och vintern. 

Sa igår till Matte att jag längtar till måndag då jag får jobba :) haha!


Sitter iallafall just nu i G och har precis hjälpt mamma städa ur mitt gamla rum och flyttat saker från Ida´s gamla rum till mitt så hundarna ska få ett eget rum med alla sina stora burar. Tur tycker jag för har sett förjävligt ut tidigare när burarna har stått mitt i huset och nu när pappa ska ta en till hund 13 april. 


Sjukt söt är den förresten och enda hanen i kullen :)


   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards