Johannanystrom

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Johanna Nyström - 7 mars 2012 19:54


Alltså fyfan så stört. Stackars barn, de här kan inte vara bra alls.

Jag mår dåligt av att se på det.


http://vimedbarn.se/kontroversiell-barn-yoga-vacker-manga-asikter/


och ni som har en youtub användare kan se ett klipp här


Jag varnar er, se inte om ni är väldigt känsliga. Det är riktigt hemskt. Hoppas människan buras in!!


Av Johanna Nyström - 7 mars 2012 17:26



åt alla otacksamma jävla idioter som bara tänker på sig själva och sitt jävla ego!!!!!!! Fyfan!!!

Av Johanna Nyström - 7 mars 2012 17:18


Shit så duktig jag varit idag, och mamma också då :) Vi har hunnit baka cirka 90 bullar, en långpanna chokladrutor och en fudgekaka som jag dock glömde fota. Jag är helt slut nu. 


   

Av Johanna Nyström - 7 mars 2012 11:53


Är i G-byn och bakar bullar med mamma. Vi slog ihop oss och gjorde en dubbel sats så delar vi på allt sen. Blev helt slut av allt knådande och kavlande. Men nu är de bara in i ugnen och ut. 

Kan ju säga att de blev sjukt mycket bullar, vet inte hur jag ska få plats med alla påsar i frysen hemma, tror jag får ta lite till Vännes så dom också får nå gott :) Sist var det uppskattat så :)


Nä, nu fixa det sista och sen får vi se vad som händer? Kanske man är så flitig att man bakar nå mer? 

Känner att de är lika bra när man liks är på bak humör :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards