Johannanystrom

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Johanna Nyström - 22 mars 2012 09:58


Direkt jag vaknade på morgon snörde jag på mig kläder, hoppade in i bilen och gasade till Grelsbyn här jag suttit och druckit morgon kaffe. Kaffe måste ju vara något utav det bästa, eller efter snus då ;) Dricker jag inte kaffe får jag en förjävla jobbig huvudvärk. Jag kan inte leva utan kaffe. 


Sitter iallafall fortfarande i G-byn och har precis sett gårdagens avsnitt av BigBrother. Jag brukar inte bry mig så mycket om hur folk beter sig i olika program osv men den här gången gick det inte att låta bli. Jag blev riktigt jävla förbannad och faktiskt ledsen när jag såg hur jävla elaka endel i huset är. Speciellt när man ser hur sjukt ledsna dom som är utsatta blir. Det är fan mobbning som endel håller på med. Tycker det är hemskt, förjävligt. Fattar inte hur det kan tolereras. Ut med de som mobbar och ta istället in nya deltagare. Det är inte ens roligt eller underhållande att se på. Man blir bara så jävla arg och upprörd. Dom är vuxna människor men beter sig som 14 åringar. Det finns faktiskt en gräns!





Nää, nu ska jag se om det finns nå att äta här innan jag drar iväg på jobb 11.30-16.00 och efter det blir de möte vid 18.00 .   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards