Johannanystrom

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Johanna Nyström - 21 mars 2012 19:49


Sitter i Grelsbyn och stryker Iza på magen, vilket hon älskar. Och efter att jag strykt en stund känner jag en stor knöl på magen, sen börjar jag känna efter lite mer och hittar ännu en till och en till. Så jag säger det till ida och hon säger, jo jag vet. Och om du känner vid tissarna så känner man ännu fler. 

Blev helt förstörd. Och pappa visste tydligen om det och nu när snön har smält så ska hon få somna in :( 

Fan vad hemskt, fina Iza som har följt oss så pass länge. Smartaste hunden jag vet. Hon har lärt sig helt själv att öppna dörrar och så mycket annat. Lilla gumman! :( Men hon kommer få det bättre när hon får somna in. Hon har så ont i höfterna och är så stel vissa dagar och knölarna är ju inget bra dom heller och hon är ju ändå 12 år nu. Men det gör ändå så ont. Hon är så jävla speciell hunden där. 


 

<3

-

Av Johanna Nyström - 21 mars 2012 19:48


 

Av Johanna Nyström - 21 mars 2012 18:24


Varit till Malin med Vicky och surrat på som aldrig förr. Sjukt trevligt och Love var lika söt & glad som vanligt! :) Ligger nu hemma och funderar på vad man skulle ha hittat på nu? 

Har ännu kryp i kroppen och vill göra saker. Ska höra om jag får M med mig på nå..

Orkar inte ligga här glo. 


Sötaste Love idag!

 

Av Johanna Nyström - 21 mars 2012 10:52


Ska snart, på en liten strax gasa inåt Bränna för lite jobb. Blir kort dag om jag inte måste stanna längre, så när jag slutar tänkte jag psyk tvätta. Är så mycket tvätt att det inte ryms i tvättkorgen nå mer. Sen måste jag göra något idag. Orkar inte vara hemma nå mer och bara ligga i soffan. Måste ut, se folk eller bara bort från den här lägenheten. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards