Johannanystrom

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna Nyström - 18 november 2010 23:32



Natti Natti

Av Johanna Nyström - 18 november 2010 22:27

Sötaste Tigro har lärt sig sitta direkt man stannar till när man går <3


Av Johanna Nyström - 18 november 2010 22:10


Istället för att ligga hemma och ruttna sönder världen drog jag till Lomträsk och hälsa på Vickan. Mycket trevligt och klokt val. Där har vi spelat Wii, surrat oss blå och allmänt chillat. Har kommit hem för en lill stund sen och tänkte väl snart slå på en film och invänta morgondagen :)

Har inga direkta planer på vad som händer i helgen, antingen dricka eller vara nykter och strosa runt och se snygg ut. Vi får se. Kanske blir att dra till Snabers en dag och busa/mysa :)

Av Johanna Nyström - 18 november 2010 17:29

Fan så dagen gått sakta. Känns som att fem minuter minst varit en halv timme. Och idag har jag absolut inte gjort nå så det har ju inte direkt gjort saken bättre. Men som tur är så är kvällen här och det finns lite mer att göra iallafall, men vad får vi se. Kanske drar ut just och glor eller så bosätter jag mig framför TVn till en massa skit program. 


  

Av Johanna Nyström - 18 november 2010 10:50

Har sovit sjukt dåligt inatt fast jag var dödstrött igår kväll. Vaknat tusen gånger och drömt mardrömmar hela natten. 

Men fast dålig sömn är jag på bra humör idag :) 


Måste bara bjuda på en låt som nöttes sjukt mycket år 2005(?) tror jag det var. Vilka minnen! :)


Av Johanna Nyström - 17 november 2010 22:38

För på Måndag börjar jag praktik på Lekis. Känns ut både kul och tråkigt. 

Kul för att få komma ut bland folk och för att hålla sig sysselsatt +pengar. Men ändå tråkigt eftersom jag blivit lat och van att bara gå hemma och kunna göra vad jag vill, när jag vill. Nåja, det ska nog gå bra och jag ser framemot det, lite iaf. Är ju bara fyra veckor så det ska nog gå bra :) Om man då int får förlängt eller hamnar på något nytt ställe efter det. 


Har nyss kommit hem från en liten tripp in till Bränna med Vickan. Vi har dillat på som aldrig förr, surrat sönder världen och skrattat i massor. Matte fick även ta del i det en stund innan han svek oss för Pär. Nu tänkte jag slå på PH och sen sova. Är sjukt död...


Godnatt!

Av Johanna Nyström - 17 november 2010 20:12

  

Från H&M, 399kr

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards