Johannanystrom

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Johanna Nyström - 2 november 2010 22:45

Det känns att det är ett bra tag sen man jobbat. Är helt slut i både kropp & huvud. Och min rygg dödar mig. Skulle verkligen behöva en ordentlig massage just nu :) Kanske jag lurar mamma imorgon? 


Ikväll blev det iallafall att fara ut med Matte en sväng kring byn, sen joinade vi Dan & Anton en sväng och nu ligger jag hemma igen och tänkte snart se PH och sen slå på en film :) Blir nyaste Beck. Tror den kan vara riktigt bra faktiskt. 

Av Johanna Nyström - 2 november 2010 18:09

Dagens alla planer blev förstörda idag när dom ringde från Konsum vid tolv och fråga om jag kunde komma jobba :) Vilket man inte kan tacka nej till. Fan vad glad jag blev :) Alltid kul med lite extra pengar. Så har kommit hem för en halv timme sen typ. Och nyss ätit, vettetusan vad man skulle ha gjort nu? Det återstår att se. 


Förresten så börjar jag bli på bättre humör nu igen, har varit lite deppig och less dom senaste dagarna men antar att alla har och känner så ibland. 

Man kan ju inte alltid gå och vara super glad :)


Nää, nu ska jag styra upp nå roligt! PussPuss!

Av Johanna Nyström - 2 november 2010 11:01

Album 05-04-11


                          

Av Johanna Nyström - 2 november 2010 09:20

Shit så jag känner mig trött hela tiden. Skulle kunna sova hur mkt som helst känns det som. Jag måste riktigt tvinga mig upp på mornarna för jag vill absolut inte sova bort dagarna.


Tisdag idag och helgen närmar sig med stormsteg. Tiden går snabbt vilket nog beror på att jag har roligt hela tiden :)


Igår hann jag med ganska så mkt, en prommis med Vickan & Abbe, vara ute och fota, vara på AF, handla, laga mat och sen drog jag & Vickan till Dan och hälsade på, vi for till Bränna och snurra och sen for jag och V hem till mig och såg en film, eller Vickan fick se den själv för jag råkades sova mig igenom hela filmen :) haha! Och vid ett skjutsade jag hem henne och när jag lämnade av hon var det gasen i botten hem för att få krypa ner i min säng och fortsätta sova :)


Idag, vad händer då? Hmm, tänkte försöka hinna med en promenad och fara träna om jag får med mig nån? Skulle vara grymt skönt och speciellt att få vakna upp med träningsvärk i hela kroppen imorgon ;)

Nu blir det iaf frukost sen får vi se vad jag hittar på.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards