Johannanystrom

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Johanna Nyström - 3 november 2010 21:45

alkoholist satans kärringjävel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Du har nu i två års tid bara förstört för mig och resten av min familj och fått oss att må så jävla dåligt. Hela jävla tiden har det varit nå nytt som fått oss alla att trilla till botten. Du har ett hjärta av sten. Och jag har aldrig hatat någon så mycket som jag hatar dig. Du behöver hjälp människa. GROV JÄVLA HJÄLP!!! Jag fattar inte hur man kan leva med sig själv efter allt du gjort och ställt till med? Hur fan kan man ens göra så som du gjort? Utsätta en annan människa för den här skiten? I två års tid har jag bara gått och väntat och hoppas på att allt ska ta slut, jag har försökt hitta hoppet, vilket jag tror alla andra också har försökt men direkt man känt ett litet ljus i detta jävla mörker, att det kommer nog bli bättre, efter allt du lovat och svurit på så har man gång på gång fått bli besviken. 

När jag kom hem ikväll och mamma berättade vad som hänt blev jag så jävla förbannad att jag slog näven allt jag orkade i bordet och började gråta av ilska. HUR FAN KAN MAN??!! Det här var droppen!!!!!!! 

JAG HOPPAS DU RUTTNAR I HELVETET!!!! 


Nu får det fan vara nog!!!!!! Jag orkar inge mer, ingen orkar nå mer. På Måndag är det färdigt för din del !! 



OJOJOJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Johanna Nyström - 3 november 2010 17:41



av allt serie tittande för idag. Har i princip hela dagen suttit och sett serier på internet. är helt snurrig i huvudet just nu.

Så nu far jag till Snabers och kollar läget där så är det gjort bort :)



PUSS!



Av Johanna Nyström - 3 november 2010 14:03

Hade rubrik problem som det kanske märks ;P


Dagen än så länge har bestått utav, sola, äta, se film, se Svenska Hollywood fruar, chilla, surfa. Ja de var nog allt. Dagen har gått sjukt sakta och jag börjar vara extremt uttråkad - Och det är bara förnamnet. 


Vettefan vad jag skulle ha hittat på? Äta först iallafall sen göra nå. Hade behövt fara ut till Snabers och kolla läget med huset nu när dom som hyrt de hela sommaren/hösten har farit därifrån. Blir ju kanske att fara dit en dag i helgen så hoppas att det inte är allt för stökigt där och i bästa fall kan man ju hoppas att dom städat efter sig innan dom for :) 

Ska försöka få med mig någon sen att följa med mig dit en snabbis. 

Av Johanna Nyström - 3 november 2010 10:16


Måste bara tipsa om den nyaste beck filmen, Levande begravd.

Fan vilken bra film, spänning genom hela filmen. Måste ses!!


  

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards