Johannanystrom

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Johanna Nyström - 14 november 2010 21:32


You have not lived until


you´ve found something worth


dying for

Av Johanna Nyström - 14 november 2010 21:19

FLOTTMAT! 


Jag fick som jag ville tillslut. Drog med nå till mamma att eftersom det är farsdag idag kan vi inte köpa hem pizza då? och självklart gick hon med på det :) Att man är bra ibland alltså! haha! 

Och efter att pizzan var uppäten tog jag mig en två timmars powernap. Behövdes verkligen. Är helt död i kropp & huvud. Hade helt seriöst kunnat sova vidare tills imorgon, utan problem. Men efter att Vickan ringde och väckte mig fick jag sånt sug efter saft så var tvungen stiga upp och ta mig ett glas. 


Tänkte snart göra godnatt iallafall, för imorgon ska jag försöka hinna med eller försöka ta mig ork rättare sagt för en liten prommis och en massa andra ärenden. + att mamma är ledig så ska passa på att umgås med henne. 

Av Johanna Nyström - 14 november 2010 16:44


Några bilder kom jag iaf ihåg att ta :)


                              


Sen så hade Junior kört ner med bilen på Avan och for rakt igenom. haha! Var bara tvungen fota det :)


      

Av Johanna Nyström - 14 november 2010 13:24

Ännu en helg har passerat och ångesten finns såklart här. Ångest över att helgen har gått fort, för fort, att det är måndag imorgon, ny vecka med nya bekymmer. Jag hatar söndagar och har alltid gjort och kommer nog alltid göra det. Dom har alltid en massa negativ energi med sig. 


Nåja, har iallafall haft en jätte rolig och trevlig helg, det får vi inte glömma. 

Igår blev det ju som sagt fest men orkar inte dra upp kvällen i detalj men jag, vi, var överallt och FAN så skönt de var att vakna upp hemma i sin egna säng på morgon när man druckit. Kommer inte ihåg senast jag vaknade upp hemma efter en fylla. Underbart! Men dessvärre mådde jag skit när jag vaknade först gången och fick springa till toa och spy för att sedan somna om och vakna upp inte bakfull. Jag lyckades. Så nu ligger jag här i sängen och mår hyffsat bra. Vill ha bakismat =flottmat men utan pengar och utan bil så blir det ganska svårt. Hmm... 


Ska försöka lösa det! HEJS!!


Bjuder på bilder från igår senare. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards