Johannanystrom

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Johanna Nyström - 9 november 2010 22:57

Med Annika har jag hunnit med ikväll :) Alltid lika roligt och trevligt att umgås med henne. Många, många skratt hinner vi alltid med :)

Ikväll har vi hunnit ragga, vara på UG och få oss en kopp kaffe, vara i Nybyn hos henne och dilla på, varit med Helena och Malin och surrat sönder världen och nu är jag hemma igen och tänkte slå på kvällens avsnitt av PH. Men först blir det att göra mina situps för kvällen. 


Är faktiskt en bra sak jag börjat med, eller började med det igår. Varje morgon när jag vaknar gör jag så många jag orkar + lite till och samma på kvällen ett tag innan jag ska sova. Och det är riktigt riktigt skönt faktiskt. 

Speciellt när jag är så motiverad nu. Måste bara invänta lite pengar så jag kan betala ett gymkort till badhuset och börja träna på "riktigt":)



Av Johanna Nyström - 9 november 2010 12:26

Väder meeen kallt. Solen skiner för fullt och jag vill ut. Men det är för kallt för mig, speciellt nu när jag är små förkyld, vill inte och orkar inte chansa att det ska bli värre. Men vi får se, är sjukt sugen på att gå ut en lill sväng iaf och fota nå bilder.


Idag blir det nog mera lugnt, ska snart ta mig ork att hoppa i duschen och senare blir det att umgås med sötaste Annika :) Börjar vara ett tag sen nu så nu är det dax! ;)

Av Johanna Nyström - 9 november 2010 12:24


Såg filmen - Inception igår och den är helt klart sevärd!

+ att L.D är ju med i den så ;) haha!


  

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards