Johannanystrom

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Johanna Nyström - 13 november 2010 14:00

Hade jag igår... 

Kvällen började med att Annika kom och pickade upp mig och vi tog nå varv kring byn innan vi drog till Helena och såg lite av Idol. Sen vidare till UG för den vanliga kaffe koppen och en match i biljard hann vi även med. 

Sen kom Frida och hämtade upp oss, vi for och kollade på fyllon just, ragga och svammla på som aldrig förr :) Sen svek Annika oss och Frida for hem så jag och Helena for på egna äventyr och busa :) Hade det sjukt roligt och trevligt, vilket jag har alla underbara människor att tacka för <3


Vi höll förresten på dö igår, eller kunde ha gjort. Vi körde över Brännabron och mitt på bron så fick vi sladd, bilen kastades över hela vägen fram och tillbaka i ganska snabb fart och det gick inte att få stopp. Vi skrek och var livrädda men sen lyckades trottoarkanten få stopp på oss lite grann. Ja de var iaf sjukt nära att vi åkte in i räcket. Tänk hade vi farit över bron? Hojja, hemskt var det! 



Lördag idag då, blev väckt på morgon av Tobbe som ringde & ville att jag skulle fara köpa cigg åt dom. Sagt & gjort! Var snäll och hoppade upp från sängen dirr. Och sen övertala Dan & Johan mig att fara köpa pizza med dom så då var det bara gasa raka spåret till Nilles där dom slog till rejält, 3 familjepizzor, 5 pizzasallader och 2 stora läsk. Haha! Sen har vi legat hos Tobbe ett gäng och chillat. 


Nu är jag hemma igen och ska snart hoppa i duschen för ikväll blir det lite party med Annika mfl. Kan nog bli roligt :) 

Men först duschen och laga mat, älgkött o potatisgratäng +sås :) MUMS!!!!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards