Johannanystrom

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Johanna Nyström - 8 november 2010 22:22

Fan så kallt det är ute, man vågar sig ju knappt utanför dörren. Och det här är ju bara början. 


Idag har jag väl inte gjort något speciellt av värde iaf. Tagit hand om Tigro, tagit en lång powernap, kollat film. Och nu ikväll har jag & Lars varit till Kalixälv och hälsat på Strogga och Linnea :) Druckit kaffe, surrat och spelat lite kort. Väldigt Trevligt! :) Sen drog jag & Lars vidare till Snabers nu när dom äntligen farit därifrån. Kollade så de var städat osv så nu är det bara dra sig dit nån helg och sova :) 


Nu ska jag iallafall krypa mig ner i sängen under täcket, håller på frysa ihjäl. Så ska jag klicka fram avsnittet av PH och Svenska Hollywood fruar som jag missat ikväll :)

Av Johanna Nyström - 8 november 2010 13:23


Höll på kolla igenom nå lådor nyss och hittade min mapp från skolan då man hade bild. Så passade på att fota lite av det jag ritat. Så snör upp de här :)



Målat med oljefärg

     

                            


Av Johanna Nyström - 8 november 2010 12:58


Album 05-07-01


                          

Av Johanna Nyström - 8 november 2010 11:27


ye-ye




Av Johanna Nyström - 8 november 2010 10:48


Här har ni de få bilder som lyckades fota :)


              



Tobbes rygg som Helena och Vickan målade så fint! Och jag fick måla Pär. Haha! Sen har jag försökt raka in J-ny så snyggt på Tobbes hår, men det blev lite misslyckat. Haha! På andra sidan skrev Krille - K.E

Av Johanna Nyström - 8 november 2010 09:15

Helgen är över än en gång. Känns ut trist!

 

Drar en kort sammanfattning av den.


Fredag:

* Åt go mat på B-valls med ett gäng killar +Vickan

* Party

* Vi var lite överallt

* Hade sjukt kul

* Blev lite för full


Lördag:

* Vakna upp hos Vickan

* Mådde skit

* Jag, Vickan & Tobbe tog de lugnt hela dagen

* Bakismat på Maddes

* Jag & V var nyktra

* UG en sväng och såg tjejrocken

* Hälsade på Dan en sväng och såg när killarna drack

* Sen hade jag & V mys hos henne hela natten med massa gott och vid 03.30 somnade vi.


Söndag:

* Vi vaknade kring ett

* Drog till G-byn och var ett tag

* Sen till Lomträsk och åt god mat

* Var på UG en sväng och surrade med folk

* Sen på Bränna med Matte en sväng



De var väl typ allt. Men har haft en sjukt bra, rolig och trevlig helg :)

Synd att helgerna är så korta och alltid går i turbo fart. Man hinner knappt blinka en gång så är det Måndag igen. Dessutom har det ju kommit massa snö under helgen, KUL! =) Men med snön kommer kyla, och idag är det ca -19. Brrr!


Tror jag har några få bilder från helgen som jag kan lägga upp sen. Men har typ bara fotat med telefon så. Har börjat glömma bort kameran. haha!


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards