Johannanystrom

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Johanna Nyström - 17 november 2010 22:38

För på Måndag börjar jag praktik på Lekis. Känns ut både kul och tråkigt. 

Kul för att få komma ut bland folk och för att hålla sig sysselsatt +pengar. Men ändå tråkigt eftersom jag blivit lat och van att bara gå hemma och kunna göra vad jag vill, när jag vill. Nåja, det ska nog gå bra och jag ser framemot det, lite iaf. Är ju bara fyra veckor så det ska nog gå bra :) Om man då int får förlängt eller hamnar på något nytt ställe efter det. 


Har nyss kommit hem från en liten tripp in till Bränna med Vickan. Vi har dillat på som aldrig förr, surrat sönder världen och skrattat i massor. Matte fick även ta del i det en stund innan han svek oss för Pär. Nu tänkte jag slå på PH och sen sova. Är sjukt död...


Godnatt!

Av Johanna Nyström - 17 november 2010 20:12

  

Från H&M, 399kr

Av Johanna Nyström - 17 november 2010 20:06

Har precis kommit hem från Luleå, eller för en timme sen typ. 

Klänningen jag var ute efter satt fint på MEN den var inte röd utan mer hmmmmm, orange. Störde mig för mycket på det så de fick vara. Istället hittade jag mig en annan en, en svart pajlett klänning. Kan lägga upp en bild i nästa inlägg. Men vettefan om jag vill ha den på juldan eller nyår. Får se om jag hittar nå mer som är fint som man kanske köper :)

Efter att vi hade strosat omkring på Stan och Storheden for vi och köpte kinamat och drog till verkstan och åt för att Henke skulle fixa nå i bilen våran. Och TUR som fan att Micke och David var i Luleå och vi fick åka hem med dom istället för att måsta ha sitta i en verkstad 3 timmar typ. 


Sitter hemma i G-byn nu iaf med Vickan och surrar på. Får se vad vi hittar på för bus. Känner mig ganska så trött så blir nog en rätt tidig kväll för min del. 

Av Johanna Nyström - 17 november 2010 08:59

Är flera dagar sen jag vaknat såhär tidigt, har ju blivit van nu att kunna ligga blåsa till halv elva typ. Men idag är bara ett undantag, var tvungen stiga upp tidigt för att hinna med allt jag ska nu innan lunchtid. 


Ska göra mig klar och sedan dra ner på lekis och få tider osv tills jag ska ha praktik där och sen in på AF och fixa nå papper. Och sen drar jag till Luleå med mamma, pappa och Ida. Dom ska fixa en grej i bilen så jag passar på så kanske jag får köpt mig en klänning till juldan. Vicky var så snäll och tipsade mig om en som fanns på H&M, och den såg precis ut som jag hade tänkt mig, precis en sån modell jag vill ha så fårhålla tummarna att den ännu finns kvar inne i butik och att den sitter snyggt på en :)



Nää, nu blir de morgonkaffe. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards