Johannanystrom

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Johanna Nyström - 1 november 2010 18:27


Now I still wonder why did you say goodbye
You let me stand here all alone
The pain inside my heart, it's tearing me apart
Cause now I stand here on my own

But now I cry myself to sleep
Only you are what I need
We can make it if we try
I am nowhere without you
I don't know what I should do
Cause my tears will never dry
And I still wonder why

I hope that you will see how much you mean to me
I don't understand why you have gone
The pain inside my heart, it's tearing me apart
Cause now I stand here on my own

But now I cry myself to sleep
Only you are what I need
We can make it if we try
I am nowhere without you
I don't know what I should do
Cause my tears will never dry
And I still wonder why

It's like the flowers and the bees
Like the mountains and the trees
The love I feel for you baby
Like the desert needs the rain
It will always feel the same
The love I feel for you baby

Av Johanna Nyström - 1 november 2010 17:30

Fina ord vi använder ;) haha! Men vi var sjukt less efter säkert över en timmes tjorvande. 


Av Johanna Nyström - 1 november 2010 16:41

Har varit ut och fotat med Vickan tidigare, och samtidigt fick vi oss en välbehövlig och skön prommis :) + att hon lärde mig massa knep och inställningar om hur man tex kan fiffla med ljuset :)



(Klicka för större)


                                      

Av Johanna Nyström - 1 november 2010 16:39



Bjuder på min absoluta favvolåt just nu! SJUKT BRA!!


Av Johanna Nyström - 1 november 2010 16:36

Som ni vet så glömde jag ju kameran hemma i lördags men här har ni iaf de få bilderna jag tog med telefonen. 


         



och väl framme i Piteå hade det skett en olycka så vi fick stå och vänta ett bra tag. 

    

Av Johanna Nyström - 1 november 2010 10:56

Jag & Linn klättrar i granen. Syns typ int nå men vi säger endel roliga saker :) haha! KUL var de om int annat!


Av Johanna Nyström - 1 november 2010 09:34

Nu är det ny månad och shit så tiden bara flyger iväg. Snart är det ju jul förtusans :)


Och för att inviga den nya månaden ska jag idag ta med mig kameran och fara fota, fara på AF och fixa mig praktik, ta mig en prommis med hundarna och börja äta nyttigt. Ska fixa mig ett gymkort så fort jag får pengar för nu ska jag fan börja träna. Har varit alldeles för lat den senaste tiden. + att man mår så jävla mycket bättre efter man tränat.


Måndag idag då, känns ut länge tills det är helg igen men hoppas tiden går snabbt. Ska höra med morfar om dom som hyrt huset i snabers har farit hem, isf blir det att fara dit till helgen och ta de lugnt och kanske smaka nån lill cider :) Synd att de är en bit från Bränna, annars hade jag fan flyttat dit bara för att få ha nå eget.. haha!


Nää, nu blir de duschen och frukost innan AF.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards