Johannanystrom

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Johanna Nyström - 10 november 2010 21:48

Har precis kommit hem efter att ha varit i verkstan hela kvällen. Det gick bättre än förväntat att vara där, trodde jag skulle hinna gnälla ihjäl mig men inte det :) Haha! Så nu har min bil iallafall lite solfilm. Medans Lars satte den passade jag på att stor städa den, och gud så snygg den blev ;) Som ny, nästan. Det som behövs göras nu är att vaxa och polera. Den är mera ........ vit än röd. Sjukt blek och äcklig. Men det får vi ta här senare.


Nu ska jag iaf krypa mig ner i sängen och slå på PH som vanligt. 

Torsdag imorgon, snart heeeeeelg! :)

Av Johanna Nyström - 10 november 2010 14:28


Snön bara faller ner och jag är glaaaad :) Så härligt!


  

Av Johanna Nyström - 10 november 2010 10:28

Är på lite bättre humör nu men det kunde ju ha varit bättre. 


Ska snart göra mig klar iaf för att sedan fara ner på satta AF och sen ikväll blir det mest troligt att sätta solfilm på golfen. Kan behövas för just nu ser den ut som en riktig gubb-bil. Haha! Bara Lars inte bangat ur, men det tror jag inte. Kan ju inte gör det själv, skulle nog se förjävligt ut isf ;P 


Men nu blir det en stor kopp kaffe <3

Av Johanna Nyström - 10 november 2010 08:58

TRÖTT som fan och SUR som fan! Aldrig får man sova för att personer i det här huset bara lever om, smäller i dörrar, kutar ut och in, visar noll respekt när man ber dom hålla käften! OJOJ!

Får väl ta mig en powernap senare!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards