Johannanystrom

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna Nyström - 26 november 2010 07:35


FREDAG IDAG! Och kl tre får jag helg :) FAN så SKÖNT! 


och bara för att jag är trött men ändå på sjukt bra humör bjuder jag på en bild från igår då jag och Vickan hade lite göra och pimpa mina läppar ;)


  

Av Johanna Nyström - 25 november 2010 17:33

Hallojallasöta! :)

 

Fast tröttheten tar över mitt liv så är jag på toppen humör konstant, nästan iaf ;)


Igår kväll blev det att fara se damernas basket match, fara hälsa på Vickan och sen hem tidigt för att sova så man skulle orka upp idag på praktiken. Och just nu sitter jag hos Vickan och dricker en stor kopp kaffe och väntar på att negerbollarna ska bli klara :)


Vettefan vad vi ska ikväll, är ju så förbannat sjukt kallt ute så man fryser ju till is. Fredag imorgon iaf, SKÖNT! =)

Av Johanna Nyström - 24 november 2010 15:22


Fan så kallt det har hunnit bli under dagen. -21 visar det nu. Lär garanterat bli kallare. Hade sjukt tur när jag skulle hem nyss, bilen ville knappt starta men turen var på min sida och det gick. Men nog var det nära att jag fick stå ute och frysa i väntan på hjälp. 


Men nu är jag hemma och fryser som fan. Måste kura in mig i en filt så jag får upp värmen. Hoppas & håller verkligen tummarna att man inte blir sjuk nu. 


Ikväll blir det mat, eller nu på en strax sen tänkte jag dra till sporthallen och se damernas basket match kl sju :) 

Av Johanna Nyström - 23 november 2010 21:38

Trött & sliten, träningsvärk & ont i knät. Härligt eller så int. 


Varit med Helena och Annika ikväll en snabbis, sen svek A oss så vi drog till Helena och såg PH. MKT BRA! =) 

Snart blir det väl sängen för min del, om jag kan somna, eller kan kan jag väl men vill inte. Nåja, först lite surf iaf :)

Av Johanna Nyström - 23 november 2010 15:21

Har precis kommit hem från lekis och fan så kall bilen var när jag skulle hem. Höll evigt på frysa ihjäl. 


Nu blir de då mat och sen bädda ner sig under täcket och vänta på att nå händer :) Får ser vad man hittar på för kul idag.


Kanske vara med Annika? :)


  

Av Johanna Nyström - 23 november 2010 07:38


MmmmHmmm! :(

Av Johanna Nyström - 22 november 2010 22:27

Kan jag då lugnt säga att jag är över mig själv. Efter maten idag for jag till gymmet och träna med Pär och Matte. Fan så skönt det var, men mindre skönt imorgon skull jag tro. Lär ha träningsvärk från helvetet i mina ben och mage. Shit så otränad man är. 


Sen har vi raggat kring byn och när dom for skruva for jag med Helena och umgicks. Mycket trevligt! :) 

Nu snart blir det godnatten för mig så jag orkar upp imorgon. 

Börjar känna mig helt död.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards