Johannanystrom

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna Nyström - 22 november 2010 15:31

På praktiken och det har gått super bra hela dagen. Trivs redan och känner att det här kommer gå kanoners. Det enda som kommer vara tungt är att stiga upp tidigt varje morgon när man inte alls är van nå mer. Men det blir väl bättre :)


Nu är jag iallafall hemma, väntar på mat, håller evigt på hungras ihjäl. Efter maten kanske man tar tummen ur röven och far tränar. Skulle vara förbannat skönt. Men vi får se, de beror på om folket jag ska med inte har hunnit fara. 

:(

Av Johanna Nyström - 22 november 2010 07:27



Klump i magen :(

Av Johanna Nyström - 21 november 2010 22:33


                                                    



Och den här bilden bjuder jag bara på för att jag var så jävla snygg ;) haha!


  

Av Johanna Nyström - 21 november 2010 22:21

söndags ångesten finns här mer än vanligt. 


Igår var det party som stod på listan. Vi började hos Ida & David och var där hela kvällen tills jag, Vickan och Helena for in till Bränna till H och sen till V för att sova. Vid halv fyra slockna vi och förbannat så skönt de var! 


Och idag har vi bara mest legat i sängen och tagit det lugnt, mer än lugnt. Varit på Nilles och ätit bakis mat med Lars, tagit nå varv kring Bränna med Dan & Matte och nu ligger jag hemma och känner ångesten som vill döda mig. 


Imorgon börjar jag praktik på lekis och fan så tungt det kommer bli. Stiga upp tidigt, passa tider och göra nå... Får nästan lite små panik men förhoppningsvis går det över när jag "kommer in" i det. Är ju som sagt ett bra tag sen jag gjort nå så. 


Slänger upp nå bilder snart från igår

Av Johanna Nyström - 20 november 2010 10:15


Bilder från när vi var i studion.


       



Dan & Matte, lyckliga i väntan på mat.


     

Av Johanna Nyström - 20 november 2010 10:03

Hade jag igår. Dagen började med att jag och Dan for på skolan och hälsade på Doris ett bra tag, de blev - Kaffe, surr, skratt och svammel.

Sen drog vi vidare till Björkholmen där jag var så duktig och hjälpte D att vaxa bilen :) Sen vidare in mot Bränna for att hämta upp Matte och Vickan, vi drog på Maddes och åt. Sen svek jag och Vickan dom och for till mig och chilla innan vi drog inåt byn igen där vi tog oss 3 mys cider och var med Micke och Johan hela kvällen :) Och vid tolv slaget var jag hemma igen och somnade så gott. 


Sjukt trevlig och rolig kväll hade jag. Och idag mår min hals inte så värst bra, kan nog bero på att vi hade allsång i bilen. Haha! 


Idag får vi se vad som händer & fötter!? Antingen blir det nyktert eller så blir det lite party. Vi får se! 

Av Johanna Nyström - 19 november 2010 12:23

FREDAG!!! =)

 

Känner mig på toppen humör idag och tror att den här helgen kommer bli sjukt rolig. Får vi ju då hoppas iallafall :)


Har precis duschat, fixat håret, sminkat mig och gjort andra onödiga tjej saker. Ska snart dra på mig nå kläder och börja fundera ut vad man skulle ha gjort ikväll. Hmmm.. Beslutsångest! 

Nåja, vad än man hittar på så kommer det nog bli bra och KUL!


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards