Johannanystrom

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Johanna Nyström - 25 september 2011 22:19


Hur korkad får man vara? Tydligen så korkad att man glömmer bort att äta under en hel dag. Japp. Det har jag glömt göra idag. Eller har ätit lite chips tidigare när vi såg film och det mätta ju och tidigare har jag haft fullt upp så jag har helt enkelt glömt bort att äta nå mat. Så just nu är jag riktigt jävla hungrig. Som tur är hade vi en pizza i frysen som just nu ligger och värms i ugnen. Tror det kommer kännas helt underbart gott med lite mat :)


Igår gjorde jag samma sak, åt inte förren vid 7 på kvällen när vi gjorde tacos. Konstigt att jag inte känner mig sådär hungrig så man bara måste äta, ni vet! Kanske jag ska börja ställa alarm, "Kom ihåg att äta". Haha!


Nää, nu blir de mys med M och vänta på pizzan innan vi kryper ner i sängen. Jobb imorgon! Puss! Godnatt!

Av Johanna Nyström - 25 september 2011 15:15


Usch, fy och blä! Den här söndagen känns ut värre än vanligt. 


Igår blev det iallafall tacos hos Ida & David. Vi fixa maten klar tills våra karlar hade mekat färdigt. Nog har dom de bra måste jag säga :) Sen blev det mest lugnt, nått varv på byn innan vi for hem och såg senaste avsnittet av min favvo serie, Sons of Anarchy. SJUKT BRA att de börjat igen. Sen blev det sängen tidigt för vår del eftersom Matte farit och jobbat 7 imorse. 


och idag har jag hunnit diska undan all skit och sen varit hälsat på Annika & Nils och sett deras lilla hundvalp som dom var och hämta igår. 

och jag blev kär, fyfan så söt :) Jag dog några gånger unden tiden jag var där. Och nu ligger jag, syster och tigro hemma hos oss i soffan och ska snart slå på en film, Jag saknar dig. Som jag hört ska vara riktigt bra och rörande =) 


Senare ska jag ta tag i min garderob, den behöver verkligen rensas + alla mina miljoner smycken som jag inte ens använder nå mer när jag införskaffat nya. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards