Johannanystrom

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Johanna Nyström - 5 september 2011 23:15


Av Johanna Nyström - 5 september 2011 19:24


Är det något jag hatar så är det djurplågeri. Fyfan så det finns hemska människor och jag såg nyss den här videon och började gråta. Vill bara ge dom här människorna en riktigt jävla långsam & plågsam död!

Hur fan kan man vara så jävla grym? 


Varning! Riktigt hemskt!

http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp

Av Johanna Nyström - 5 september 2011 18:51


Alltså behöver man alls säga nå? Lyssna så får ni själva höra! :)

Så sjukt duktiga så jag finner inte ord!




Av Johanna Nyström - 5 september 2011 18:43


- The doors we open and close each day

decide the lives we live -

-

Av Johanna Nyström - 5 september 2011 18:33


Att vara elak och kränkande på ett medvetet sätt.

Att såra andra medvetet med ord eller text. Varför gör man så?

Varför beter man sig så? Visst, hade man varit 13-14 år är det förståeligt. 

Försöker komma på varför och min hjärna blir tokig. Jag ger upp, är inte ens värt att funderas på. 


Uppskatta & älska det du har.

Ta vara på de som betyder nå.

Av Johanna Nyström - 5 september 2011 15:19


Direkt jag slutade jobba for jag hem och städade. Dammsög, dammtorka, vek tvätt, skura och tvätta det sista. Så nu är det verkligen kliniskt rent här hemma och doftar gott! =) Det som är ett minus med att ha en 3a är att det blir jobbigt städa. Hoppas det håller i sig länge nu, dock far jag ju bort på onsdag och Matte lär nog inte hålla efter sig men får hoppas att det är lika städat när jag kommer hem som det var när jag for :) haha!


Nu blir det iallafall att ta de lugnt ett tag och vänta på att M ska komma hem så jag får min bil. Måste och fixa alla andra tusen ärenden. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards