Johannanystrom

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Johanna Nyström - 23 september 2011 14:46


Direkt jag vaknade på morgon satta jag alla saker på sin plats och dammsög, skura och dammtorka så nu har vi ett tv-rum igen. Skönt! 

Nu slipper man tänka uti det nå mer. Nu är det bara packa ihop allt och flytta än en gång. Usch! orkar inte tänka på det nå mer, för jag vet hur tråkigt och jobbigt det kommer bli flytta igen. Det får vi ta när det är dags.


Sen har jag hunnit vara jobb en stund på lekis, 11.45-14.00 Inte många timmar men bättre än ingenting. Har precis dammsugit resten av lägenheten och skulle behöva städa klart de andra men vettefan om jag orkar? Kanske gör det senare? Eller imorgon? Har ingen ork eller lust just nu!



Fredag idag och nu har man helg! Härligt! Har inget inplanerat men några små planer har jag och Matte om vad vi ska ikväll. Så nu återstår det att se om det blir av. Nu chilla i soffan innan jag tar tag i maten. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards