Johannanystrom

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Johanna Nyström - 6 september 2011 20:36


Hur ska jag orka? Jag hatar att jag skjutit upp på det i flera dagar nu. 

Jag har ingen ork. AAH! Och det som känns ut så jobbigt att börja packa är att välja vad, vilka kläder och skor man ska ha med. 


Nåja får göra ett ryck nu i pausen av Idol. Vi ska ju åka tidigt imorgon till Luleå så måste göra klart allt nu ikväll..


Idag har jag iaf jobbat från 11.45 - 13.45 . En väldigt kort dag men det var ju bättre än ingenting. Sen har jag handlat det sista som ska med. lagat go mat med Matte, varit i Vännes en sväng och varit med Daniella & Ellen och surrat på :) 


Nää, packa var det va? Sen blir det sjukt mycket mys med min fina och underbara pojkvän! <3

-

Av Johanna Nyström - 6 september 2011 10:23


Av Johanna Nyström - 6 september 2011 10:15


Rihanna - Man down

Avicii - Fade into Darkness (vocal radio mix)

Von Benzo - Bad father, bad son

Selena Gomez & The Scene - Love you like a love song

Alex Saidac - We shine

Elephant Man - In Jamaica

Royal Republic - Full steam spacemachine

Royal Republic - Tommy-Gun

Pelle Almgren & Wow Liksom - Omåomigen

Beyoncé - Best thing i never had

Stor - Stockholmsnatt ft. Adam Tensta & Dan Jah

Mohombi - Maraca

David Guetta ft. Usher - Without you

Gym Class Heroes ft. Adam levine - Stereo hearts

Anders Fernette - The one and only

David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn me on

David Guetta ft. Akon - Crank it up

David Guetta ft. Jennifer Hudson - Night of your life

Jason Derulo - It girl

Nero - Guilt (Radio Edit)

Kapten Röd - Saknade vänner

Lil Wayne, Drake - She will

Av Johanna Nyström - 6 september 2011 08:40


Idag är sista jobb dagen för den här veckan för imorgon far vi! =) 

Shit så jag längtar! Kan knappt fatta det. Men bara tanken att jag ska bort i en vecka gör att jag redan börjar sakna Matte :( Att vara ifrån varann någon dag 2-3 går väl bra men sen börjar det bli lite jobbigt. Nåja, ska fylla på telefonen så vi kan skriva och kanske ringa också. Undrar om det förresten finns nånstans i Alanya som man kan ringa ifrån? Någon telefon kiosk? Någon som vet? Minns att det fanns i Bulgarien och var billigt ringa så man tycker ju det borde finnas i A. 


Nu blir det iallafall att hoppa in i duschen och ta en lång varm dusch innan jag börjar jobba. Känner mig hemskt frusen. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards