Johannanystrom

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Johanna Nyström - 15 september 2011 18:38


Orkar inte lägga upp alla bilder nu så ni får tre tills vidare, dom bästa bilderna ;)


Kvallan suger eftersom jag fotat med kameran på kortet.


     

Av Johanna Nyström - 15 september 2011 14:54


Igår kom man hem efter en vecka i turkiet tillsammans med Dan & Camilla. 

Shit så härligt, skönt och roligt vi haft det! Solat, badat, shoppat, ätit god mat, druckit goda drinkar, gjort en massa utflykter osv. 

Har verkligen varit kul. Speciellt när vi var på en delfinshow med delfiner & sjölejon och efter showen betala vi så vi fick simma med dom. 

Vilken upplevelse, är det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv. Helt obeskrivligt. Dock fick man inte ha med egen kamera utan istället hade dom en fotograf som fotade och man fick sen köpa bilderna. Sjukt dåligt och dyrt var det men köpte en bild iallafall :) 


Nä har haft en riktigt bra semester men det var otroligt skönt komma hem igår, speciellt till Matte som jag saknat sjukt mycket <3

Nästa resa ska han med vare sig han får ledigt eller inte. 


Snör upp nå bilder & filmsnuttar sen ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards