Johannanystrom

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Johanna Nyström - 4 september 2011 23:14


Det här med att packa är inte det lättaste. 

Har försökt skriva en lista med allt jag ska ha med men hjärnan vill inte samarbeta. Hmm, kanske det är dags göra kväll då och klura vidare på den imorgon? 


Godnatt!

Av Johanna Nyström - 4 september 2011 22:09


Hann jag med Idag. Jag & Helena gasade dit för att hälsa på Josse & Matte och se deras nya mysiga lägenhet! :) Vi blev där några timmar innan vi sen for på Frasses innan vi gasa hemåt igen. Sjukt trevligt var det! =)


Sen när jag kom hem igen har jag hunnit diska undan nästan all disk. Bara lite kvar nu. Dock blev de för sent för att börja dammsuga eftersom jag fastnade framför Idol som började ikväll. Får ta allt som jag inte hann idag imorgon istället. Har fullt upp nu dom här två dagarna för på Onsdag far vi ju! Känner en viss stress. Ska ju hinna jobba imorgon också, hur ska jag hinna med allt?


Nää, nu ska jag hänga upp tvätten, diska det sista, glo lite tv innan vi kryper ner i en ny ren bäddad säng! =) Gud så härligt det ska bli! =)

Av Johanna Nyström - 4 september 2011 12:27


Och helgen har varit väldigt lugn för min del men förbannat skön! :) 

Det behövs helger man bara tar det lugnt och inte är ut festar. 


Igår hann jag med att hjälpa Daniella färga sitt hår, vara till G-byn träffa mammas kusin och min småkusin, Matte sålde en bil, vi var i Vännes, hos Ida & David just med nå folk och sen vid 23.00 for jag, Micke & Matte till Töre för att köpa massa gott :) Mest i brist på annat och för att se nå annat än Överkalix. haha! Då passa ju Töre perfekt tydligen ;) Nä, var nog mest för chipsen vi for dit! 


Söndag idag och har mycket att hinna med. 

Tänkte försöka hinna :


* Stor städa

* Tvätta

* Börja packa resväskan

* Panta burkar

* Fara till G-byn

* Göra något med mina vänner

* Handla allt inför resan

* Fara på återvinningsstationen och kasta skräp

* Se Idol ikväll


och säkert en massa mer som jag glömt bort just nu! :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards