Johannanystrom

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Johanna Nyström - 3 september 2011 11:18


Fan, lördag redan, helgen är ju nästan slut :(

Tiden går fort, för fort. 


Har vaknat vid 10 när alarmet ringde, ville egentligen sova längre men får så ångest om jag sover bort hela dagen så steg upp och tog mig en lång, varm dusch. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag/ikväll? Var funderingar på att fara grilla, fiska eller nå? Men ifall det blir av återstår ju att se.


Igår kväll vart de bara lugnt. Var i Vännes just och såg, åt tacos och sen hemma igen slog vi på en film och drack några glas vin :)

Sjukt gött & mysigt!


Måste väl iallafall fara till G-byn en sväng eftersom mammas kusin har kommit hit från stockholm och hälsar på. Han har med sig sin son som jag ännu inte har träffat så det ska bli kul =)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards