Johannanystrom

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Johanna Nyström - 20 september 2011 10:48


Igår kväll blev det en lill trip till kalix med matte, ida & david. Grabbarna hittade "ett klipp" så då var det bara följa med och köra så dom kunde få hem bilen. 


Nu idag eller snart blir det att börja rulla mot Luleå med mamma & pappa. 

Dom ska skriva på nå papper på bilen dom ska köpa och jag följer med för att klippa mig. Sjukt skönt ska de bli :) Behövs verkligen, har inte klippt mig sen förra hösten då jag klippte av nästan allt mitt hår och efter alla färgningar håret fått utstå är det nu dax. Sen tänkte jag försöka hitta nå spackel och väggfärg så vi kan måla lägenheten nu innan vi flyttar. 

Har varit lite segt med det, vi skulle måla dirr vi flyttade in men vi har nog varit lata tror jag? :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards