Johannanystrom

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Johanna Nyström - 7 september 2011 10:13


Väskan är äntligen packad och jag är redo. Tror jag?!

Har fått med allt, vet inte om det är för mycket eller för lite jag packat men annars får man väl köpa mer kläder där för shoppa har jag ju då tänkt göra ;) Fylla upp garderoben nu till vintern, både till mig & Matte :)


Snart ska vi börja rulla mot Luleå - Kallax och sen flyger vi vidare till Turkiet. Vi är framme där ikväll nån gång. Känner redan hur jag börjar gruva mig inför att flyga. Jag påminns om de där tv programmet jag såg på tv för ett tag sen där flygplan störta och det var filmat. Fyfan! Hoppas vi överlever. 


Nå vi hörs & syns på en vecka! Puss på alla söta & speciellt M! <3

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards